Beoordeeld op 29 april 2017

Goed gerenoveerd monumentaal gebouw. Wij sliepen in de kamer (Haseloop) aan de voorzijde met balkon. Ruime kamer met een groot bed en 2 stortdouches.Verder werden we 3 x getrakteerd op een heerlijk gevarieerd en uitgebreid ontbijt. Wij hebben deelgenomen aan de culinaire Wadwandeling incl. kookworkshop, deze was boven verwachting goed. Wij hebben erg genoten.

Kamertip: Kamer met balkon en 2 stortdouches
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 27 april 2017

Prima kamer, prima bedden, honesty bar (pak wat je wilt, maar schrijf het even op en betaal later), geweldig ontbijt met lokale producten. Leuk om te combineren met een van de activiteiten van Flang in de pan.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 19 december 2016

Het is goed slapen in mooie kamers in een mooi Historische pand (oude pastorie) en de sfeer is gezellig, huiselijk en warm. 's Ochtends een zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Een prima locatie in het kleine dorpje Hoorn om allerlei activiteiten, zoals wandelen en fietsen, te ondernemen

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 6 december 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben een heerlijk weekendje gehad in de Postoari. Liefdevol ontvangen, heel gastvrij, heerlijk ontbijt! Alles mooi en verzorgd, aandacht voor details. Ook de tocht met de jeep en de ertensoep waren een succes. Ik wilde eigenlijk nog lang niet naar huis! Thanks voor het fijne weekend. Grtz Anouk en Pascal

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 4 november 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van ons verblijf in de witkop kamer. De bedden (2 x 1 persoons, tegen elkaar aan) zijn top, en de douche is echt fantastisch (2 douchekoppen). De gastheer Flang verzorgt een geweldig ontbijt met streekproducten en weet heel veel te vertellen over het eiland en zijn historie.

De eigenaar verzorgt ook allerlei excursies op het strand en het wad, en kookworkshops, als je de gelegenheid krijgt om met een excursie mee te gaan is dat zeker een aanrader

Datum van verblijf: november 2016