B&B De Postoari Terschelling
US$ 193*
US$ 219*
US$ 213*
  • Gratis parkeren
Hotel Bornholm Terschelling(West-Terschelling)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 158*
US$ 139*
  • Gratis parkeren
Paal 8 Hotel aan Zee(West-Terschelling)
US$ 186*
US$ 115*
US$ 109*
FilterenAlle talen
6 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een heerlijk weekendje gehad in de Postoari. Liefdevol ontvangen, heel gastvrij, heerlijk ontbijt! Alles mooi en verzorgd, aandacht voor details. Ook de tocht met de jeep en de ertensoep waren een succes. Ik wilde eigenlijk nog lang niet naar huis! Thanks voor het fijne weekend. Grtz Anouk en Pascal

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
4 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van ons verblijf in de witkop kamer. De bedden (2 x 1 persoons, tegen elkaar aan) zijn top, en de douche is echt fantastisch (2 douchekoppen). De gastheer Flang verzorgt een geweldig ontbijt met streekproducten en weet heel veel te vertellen over het eiland en zijn historie.

De eigenaar verzorgt ook allerlei excursies op het strand en het wad, en kookworkshops, als je de gelegenheid krijgt om met een excursie mee te gaan is dat zeker een aanrader

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig mooi gebouw. Wij sliepen in de kamer met balkon. Geweldige kamer. Heerlijk groot bed, 2 fantastische stortdouches. En dan heb ik het nog niet eens over het heerlijke en uitgebreide ontbijt gehad. Was echt een nacht genieten in een prachtig pand en super mooie kamer.

Verbleef: Oktober, 2016
4 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hospitality zoals het hoort. Fijne ontvangst met juttersbittertje van Skylge. Hier is nog voor detail. Heerlijke bedden, mooie ruime badkamer, regendouches, heerlijke geur in de schone kamer. Fijn ontbijt met lokale produkten.

Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden
2 juni 2016 beoordeeld

Het B&B is gevestigd in een oude pastorie in het dorpje Hoorn op Terschelling.
Het ontbijt is goed en uitgebreid en wordt persoonlijk door Flang geserveerd in zijn kookstudio.
bij het ontbijt worden streekproducten, van het eiland, en biologische producten geserveerd.
In deze kookstudio worden ook workshops gegeven.
De B&B is gezellig, de kamers zijn voorzien van een eigen douche en toilet.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner