“Weekendje weg”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
B&B De Postoari Terschelling
Beoordeeld als nr. 1 van 7 B&B's / pensions in Hoorn
6 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een heerlijk weekendje gehad in de Postoari. Liefdevol ontvangen, heel gastvrij, heerlijk ontbijt! Alles mooi en verzorgd, aandacht voor details. Ook de tocht met de jeep en de ertensoep waren een succes. Ik wilde eigenlijk nog lang niet naar huis! Thanks voor het fijne weekend. Grtz Anouk en Pascal

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner

4 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van ons verblijf in de witkop kamer. De bedden (2 x 1 persoons, tegen elkaar aan) zijn top, en de douche is echt fantastisch (2 douchekoppen). De gastheer Flang verzorgt een geweldig ontbijt met streekproducten en weet heel veel te vertellen over het eiland en zijn historie.

De eigenaar verzorgt ook allerlei excursies op het strand en het wad, en kookworkshops, als je de gelegenheid krijgt om met een excursie mee te gaan is dat zeker een aanrader

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig mooi gebouw. Wij sliepen in de kamer met balkon. Geweldige kamer. Heerlijk groot bed, 2 fantastische stortdouches. En dan heb ik het nog niet eens over het heerlijke en uitgebreide ontbijt gehad. Was echt een nacht genieten in een prachtig pand en super mooie kamer.

Verbleef: Oktober, 2016
4 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hospitality zoals het hoort. Fijne ontvangst met juttersbittertje van Skylge. Hier is nog voor detail. Heerlijke bedden, mooie ruime badkamer, regendouches, heerlijke geur in de schone kamer. Fijn ontbijt met lokale produkten.

Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden
2 juni 2016 beoordeeld

Het B&B is gevestigd in een oude pastorie in het dorpje Hoorn op Terschelling.
Het ontbijt is goed en uitgebreid en wordt persoonlijk door Flang geserveerd in zijn kookstudio.
bij het ontbijt worden streekproducten, van het eiland, en biologische producten geserveerd.
In deze kookstudio worden ook workshops gegeven.
De B&B is gezellig, de kamers zijn voorzien van een eigen douche en toilet.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
21 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier geslapen voor een lang weekend. Het is een goede B&B die mooie kamers heeft en 's morgens een heel goed en lekker ontbijt. Maar zo als het slaap adres zijn de bedden niet wat je gewenst bent, deze zakte door. Verder zijn de gastheer en vrouw hartelijk en gastvrij.
Een prima verblijf voor een paar nachten.

Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
14 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een plek op Terschelling die je eigenlijk niet wil beoordelen omdat je het stiekem voor jezelf wilt houden. Straks is het de volgende keer vol ;-)

Heerlijke sfeer, ontzettend gastvrij en gezellig, top eten, mooie kamer, in een super leuk dorpje. Met ondergaande zon in de hottub gezeten met een wijntje erbij terwijl de kipjes voorbij scharrelen.

Wij komen zeker terug.

Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Hoorn in overweging
op 8,5 km afstand
14 beoordelingen
op 0,1 km afstand
Hotel Eethuis De Koegelwieck
Prijzen weergeven

In B&B De Postoari Terschelling geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over B&B De Postoari Terschelling

Adres: Dorpsstraat 25, 8896 JA Hoorn, Terschelling, Nederland
Locatie: Nederland > Friesland > Terschelling > Hoorn
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 7 B&B's / pensions in Hoorn
Prijsklasse: € 111 - € 137 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 4
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij B&B De Postoari Terschelling met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?