B&B De Postoari Terschelling
  • Restaurant
  • Restaurant
WestCord Hotel Schylge(West-Terschelling)
  • Gratis parkeren
Paal 8 Hotel aan Zee(West-Terschelling)
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
4 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van ons verblijf in de witkop kamer. De bedden (2 x 1 persoons, tegen elkaar aan) zijn top, en de douche is echt fantastisch (2 douchekoppen). De gastheer Flang verzorgt een geweldig ontbijt met streekproducten en weet heel veel te vertellen over het eiland en zijn historie.

De eigenaar verzorgt ook allerlei excursies op het strand en het wad, en kookworkshops, als je de gelegenheid krijgt om met een excursie mee te gaan is dat zeker een aanrader

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig mooi gebouw. Wij sliepen in de kamer met balkon. Geweldige kamer. Heerlijk groot bed, 2 fantastische stortdouches. En dan heb ik het nog niet eens over het heerlijke en uitgebreide ontbijt gehad. Was echt een nacht genieten in een prachtig pand en super mooie kamer.

Verbleef: oktober 2016
4 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hospitality zoals het hoort. Fijne ontvangst met juttersbittertje van Skylge. Hier is nog voor detail. Heerlijke bedden, mooie ruime badkamer, regendouches, heerlijke geur in de schone kamer. Fijn ontbijt met lokale produkten.

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
2 juni 2016 beoordeeld

Het B&B is gevestigd in een oude pastorie in het dorpje Hoorn op Terschelling.
Het ontbijt is goed en uitgebreid en wordt persoonlijk door Flang geserveerd in zijn kookstudio.
bij het ontbijt worden streekproducten, van het eiland, en biologische producten geserveerd.
In deze kookstudio worden ook workshops gegeven.
De B&B is gezellig, de kamers zijn voorzien van een eigen douche en toilet.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
21 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier geslapen voor een lang weekend. Het is een goede B&B die mooie kamers heeft en 's morgens een heel goed en lekker ontbijt. Maar zo als het slaap adres zijn de bedden niet wat je gewenst bent, deze zakte door. Verder zijn de gastheer en vrouw hartelijk en gastvrij.
Een prima verblijf voor een paar nachten.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner