B&B De Postoari Terschelling
  • Zwembad
  • Restaurant
  • Restaurant
14 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een plek op Terschelling die je eigenlijk niet wil beoordelen omdat je het stiekem voor jezelf wilt houden. Straks is het de volgende keer vol ;-)

Heerlijke sfeer, ontzettend gastvrij en gezellig, top eten, mooie kamer, in een super leuk dorpje. Met ondergaande zon in de hottub gezeten met een wijntje erbij terwijl de kipjes voorbij scharrelen.

Wij komen zeker terug.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
12 oktober 2015 beoordeeld

Leuke kamer met hoge plafonds
Heerlijk ontbijt met streekproducten
Leuke conversatie tijdens ontbijt
Goed gelegen in een rustig dorp

Jammer dat de zitting van één fauteuiltje overhelde naar links, dat was niet prettig zitten.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
4 oktober 2015 beoordeeld

De Postoari is één van die zeldzame plekken waar je je meteen thuisvoelt als je binnenkomt. En dat gevoel tekent eigenlijk het hele verblijf: de heeeeeerlijke ontbijtjes (laat je niet misleiden door dat verkleinwoord), de gezellige gesprekken met Flang en Willemijn aan tafel, het opgehaald worden bij de boot "want Flang was toch in West-Terschelling", de extra deken die desgevraagd meteen arriveert, de comfortabele bedden, de ruime en lichte kamers, de houtgestookte tobbe die desgewenst voor je op te temperatuur wordt gebracht en het mooie huiselijke geluid van een kinderstemmetje in de gangen. Wat je noemt een aanrader! Flang en Willemijn bedankt en hopelijk tot ziens!

Verbleef: september 2015
30 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super B&B op een super mooie locatie, naast de kerk en mooie speeltuin (met terras). Grote kamers en heel eigen ingericht.

Leuke eigenaren Flang en Willemijn die naast een heerlijk (biologisch)ontbijt maken. Verder organiseert Flang verschillende eet activiteiten.

Aanrader! Wij al meerdere keren (terug) geweest!

Verbleef: mei 2015
13 juli 2014 beoordeeld

Een lang weekend Terschelling met een verblijf in Postoari voelt als een vakantie. Flang en Willemijn runnen deze B&B op een relaxte, doch effectieve manier. Geen moment voel je de controle en toch wordt je welzijn goed in de gaten gehouden.
Wij sliepen in kamer De Diskop. Een ruime kamer met hoog plafond, twee goede bedden, stereo en flatscreen tv. Badkamer met superfijne douche waarin 2 stortdouches zodat je eventueel samen kunt douchen. Heet, superzacht water (door de centrale ontkalkingsset) en goede waterdruk. Meer kun je niet wensen. Wij hebben het hele weekend onze kamer niet eens op slot gehad zo veilig voelde de omgeving. Het ontbijt is overdadig, met alles wat je kunt wensen en voornl. producten van het eiland. Heerlijk. Kortom prijs-kwaliteit top.

Flang organiseert regelmatig workshops waarbij je je eten zelf gaat verzamelen op het wad en 's avonds klaar maakt in zijn kookstudio. Groenten, kruiden en eetbare bloemen komen uit eigen biologische tuin. Wij vonden onze trip fantastisch... zie daarvoor de review en foto's bij "Flang in de pan".

Als wij teruggaan naar Terschelling slapen we hier zeker weer!

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner