“Uitwaaien.”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
B&B De Postoari Terschelling
Beoordeeld als nr. 1 van 7 B&B's / pensions in Hoorn
21 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier geslapen voor een lang weekend. Het is een goede B&B die mooie kamers heeft en 's morgens een heel goed en lekker ontbijt. Maar zo als het slaap adres zijn de bedden niet wat je gewenst bent, deze zakte door. Verder zijn de gastheer en vrouw hartelijk en gastvrij.
Een prima verblijf voor een paar nachten.

Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

14 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een plek op Terschelling die je eigenlijk niet wil beoordelen omdat je het stiekem voor jezelf wilt houden. Straks is het de volgende keer vol ;-)

Heerlijke sfeer, ontzettend gastvrij en gezellig, top eten, mooie kamer, in een super leuk dorpje. Met ondergaande zon in de hottub gezeten met een wijntje erbij terwijl de kipjes voorbij scharrelen.

Wij komen zeker terug.

Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
12 oktober 2015 beoordeeld

Leuke kamer met hoge plafonds
Heerlijk ontbijt met streekproducten
Leuke conversatie tijdens ontbijt
Goed gelegen in een rustig dorp

Jammer dat de zitting van één fauteuiltje overhelde naar links, dat was niet prettig zitten.

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
4 oktober 2015 beoordeeld

De Postoari is één van die zeldzame plekken waar je je meteen thuisvoelt als je binnenkomt. En dat gevoel tekent eigenlijk het hele verblijf: de heeeeeerlijke ontbijtjes (laat je niet misleiden door dat verkleinwoord), de gezellige gesprekken met Flang en Willemijn aan tafel, het opgehaald worden bij de boot "want Flang was toch in West-Terschelling", de extra deken die desgevraagd meteen arriveert, de comfortabele bedden, de ruime en lichte kamers, de houtgestookte tobbe die desgewenst voor je op te temperatuur wordt gebracht en het mooie huiselijke geluid van een kinderstemmetje in de gangen. Wat je noemt een aanrader! Flang en Willemijn bedankt en hopelijk tot ziens!

Verbleef: September, 2015
30 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super B&B op een super mooie locatie, naast de kerk en mooie speeltuin (met terras). Grote kamers en heel eigen ingericht.

Leuke eigenaren Flang en Willemijn die naast een heerlijk (biologisch)ontbijt maken. Verder organiseert Flang verschillende eet activiteiten.

Aanrader! Wij al meerdere keren (terug) geweest!

Verbleef: Mei, 2015
13 juli 2014 beoordeeld

Een lang weekend Terschelling met een verblijf in Postoari voelt als een vakantie. Flang en Willemijn runnen deze B&B op een relaxte, doch effectieve manier. Geen moment voel je de controle en toch wordt je welzijn goed in de gaten gehouden.
Wij sliepen in kamer De Diskop. Een ruime kamer met hoog plafond, twee goede bedden, stereo en flatscreen tv. Badkamer met superfijne douche waarin 2 stortdouches zodat je eventueel samen kunt douchen. Heet, superzacht water (door de centrale ontkalkingsset) en goede waterdruk. Meer kun je niet wensen. Wij hebben het hele weekend onze kamer niet eens op slot gehad zo veilig voelde de omgeving. Het ontbijt is overdadig, met alles wat je kunt wensen en voornl. producten van het eiland. Heerlijk. Kortom prijs-kwaliteit top.

Flang organiseert regelmatig workshops waarbij je je eten zelf gaat verzamelen op het wad en 's avonds klaar maakt in zijn kookstudio. Groenten, kruiden en eetbare bloemen komen uit eigen biologische tuin. Wij vonden onze trip fantastisch... zie daarvoor de review en foto's bij "Flang in de pan".

Als wij teruggaan naar Terschelling slapen we hier zeker weer!

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met een partner
18 december 2013 beoordeeld

Spontane, hartelijke en persoonlijke ontvangst, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding met inbegrepen uitstekend 3 gangen menu. Zeer genereus ontbijt.
Comfortabele bedden en fraaie badkamer. Uitstekende fietsen met versnellingen voor schappelijke prijs te huur.
Bij aankomst gaf onze gastheer Flang een informele en informatieve introductie onder het genot van een jutters bitter. Hoogtepunt was de excursie met hem naar het Amelander Gat, er lagen heel veel scheermesjes en andere schelpen. Zeehonden gespot en lekker gelopen. Op de weg terug chocomelk in de drenkelingenhut.
Alles is biologisch, zowel de maaltijden, wijnen, zeep en shampoo.

Kamertip: In de Witkop kamer heeft de douchecabine 2 douches, zodat je samen kunt douchen.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Hoorn in overweging
op 7.7 km afstand
74 beoordelingen
op 1.7 km afstand
Appartementenhotel Tjermelan
Prijzen weergeven

In B&B De Postoari Terschelling geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over B&B De Postoari Terschelling

Adres: Dorpsstraat 25, 8896 JA Hoorn, Terschelling, Nederland
Locatie: Nederland > Friesland > Terschelling > Hoorn
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 7 B&B's / pensions in Hoorn
Prijsklasse: € 110 - € 142 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 4
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij B&B De Postoari Terschelling met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?