“Oergezellig comfort”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
B&B De Postoari Terschelling
Beoordeeld als nr. 1 van 7 B&B's / pensions in Hoorn
Hilversum, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Oergezellig comfort”
Beoordeeld op 4 oktober 2015

De Postoari is één van die zeldzame plekken waar je je meteen thuisvoelt als je binnenkomt. En dat gevoel tekent eigenlijk het hele verblijf: de heeeeeerlijke ontbijtjes (laat je niet misleiden door dat verkleinwoord), de gezellige gesprekken met Flang en Willemijn aan tafel, het opgehaald worden bij de boot "want Flang was toch in West-Terschelling", de extra deken die desgevraagd meteen arriveert, de comfortabele bedden, de ruime en lichte kamers, de houtgestookte tobbe die desgewenst voor je op te temperatuur wordt gebracht en het mooie huiselijke geluid van een kinderstemmetje in de gangen. Wat je noemt een aanrader! Flang en Willemijn bedankt en hopelijk tot ziens!

Verbleef September, 2015
Schrijf een beoordeling

23 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Zaken
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (3)
Datum | Waardering
Niveau 3 bijdrager
7 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
Beoordeeld op 30 mei 2015 via mobiele applicatie

Super B&B op een super mooie locatie, naast de kerk en mooie speeltuin (met terras). Grote kamers en heel eigen ingericht.

Leuke eigenaren Flang en Willemijn die naast een heerlijk (biologisch)ontbijt maken. Verder organiseert Flang verschillende eet activiteiten.

Aanrader! Wij al meerdere keren (terug) geweest!

Verbleef Mei, 2015
Netherlands
Niveau 5 bijdrager
58 beoordelingen
29 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 45 nuttige stemmen
Beoordeeld op 13 juli 2014

Een lang weekend Terschelling met een verblijf in Postoari voelt als een vakantie. Flang en Willemijn runnen deze B&B op een relaxte, doch effectieve manier. Geen moment voel je de controle en toch wordt je welzijn goed in de gaten gehouden.
Wij sliepen in kamer De Diskop. Een ruime kamer met hoog plafond, twee goede bedden, stereo en flatscreen tv. Badkamer met superfijne douche waarin 2 stortdouches zodat je eventueel samen kunt douchen. Heet, superzacht water (door de centrale ontkalkingsset) en goede waterdruk. Meer kun je niet wensen. Wij hebben het hele weekend onze kamer niet eens op slot gehad zo veilig voelde de omgeving. Het ontbijt is overdadig, met alles wat je kunt wensen en voornl. producten van het eiland. Heerlijk. Kortom prijs-kwaliteit top.

Flang organiseert regelmatig workshops waarbij je je eten zelf gaat verzamelen op het wad en 's avonds klaar maakt in zijn kookstudio. Groenten, kruiden en eetbare bloemen komen uit eigen biologische tuin. Wij vonden onze trip fantastisch... zie daarvoor de review en foto's bij "Flang in de pan".

Als wij teruggaan naar Terschelling slapen we hier zeker weer!

• Verbleef Juli, 2014, bezocht met een partner
Amsterdam
Niveau 6 bijdrager
169 beoordelingen
18 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 41 nuttige stemmen
Beoordeeld op 18 december 2013

Spontane, hartelijke en persoonlijke ontvangst, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding met inbegrepen uitstekend 3 gangen menu. Zeer genereus ontbijt.
Comfortabele bedden en fraaie badkamer. Uitstekende fietsen met versnellingen voor schappelijke prijs te huur.
Bij aankomst gaf onze gastheer Flang een informele en informatieve introductie onder het genot van een jutters bitter. Hoogtepunt was de excursie met hem naar het Amelander Gat, er lagen heel veel scheermesjes en andere schelpen. Zeehonden gespot en lekker gelopen. Op de weg terug chocomelk in de drenkelingenhut.
Alles is biologisch, zowel de maaltijden, wijnen, zeep en shampoo.

Kamertip: In de Witkop kamer heeft de douchecabine 2 douches, zodat je samen kunt douchen.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef December, 2013, bezocht met een partner
Voorhout
Niveau 6 bijdrager
106 beoordelingen
35 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 18 nuttige stemmen
Beoordeeld op 20 maart 2013

Afgelopen weekend het hele B&B afgehuurd (4 kamers) met 6 volwassenen en 3 kleine kinderen. We werden gastvrij ontvangen door Flang en Willemijn. De gastenkamers op de eerste en tweede etage zijn erg ruim en leuk ingericht. 2 kamers met ligbad op pootjes en 2 kamers met 2 grote douchekoppen. Je kunt dus samen douchen. Koffie en thee faciliteiten zijn op de overloop en gratis. Verder is er een goed gevulde koelkast met diverse drankjes en een mand met kleine versnaperingen, tegen betaling te gebruiken. Ook staat er een kist met spelletjes, er zijn dvd's te leen en er is keuze uit een boekenverzameling. De eerste avond heeft Flang een heerlijk diner voor ons bereid. Zaterdagochtend, na een lekker en uitgebreid ontbijt met lokale producten, klommen we met z'n allen in de jeep voor een tocht over het strand naar het Amelander gat en een drankje in het drenkelingen huisje. Onderweg krijg je leuke verhalen over het eiland en haar bewoners te horen. Goed ingepakt hebben we door de kou lopen banjeren. Helaas alleen in de verte een zeehond kunnen spotten. De tocht is absoluut de moeite waard.
Direct naast het B&B worden de laatste werkzaamheden verricht aan een kookstudio. Flang start binnenkort met kookworkshops. Nu we een avond bij hem hebben gegeten en af en toe een blik in de keuken hebben geworpen tijdens de voorbereidingen van het diner, kunnen we de workshops nu al aanraden. Net als een verblijf bij de Postoari.

Kamertip: op de eerste etage 2 kamers met grote dubbele doucekoppen om tegelijk te gebruiken. op de tweede et ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef Maart, 2013, bezocht met familie
Bergen aan Zee, Nederland
Niveau 3 bijdrager
15 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
Beoordeeld op 27 februari 2013 via mobiele applicatie

Twee nachtjes heerlijk genoten in de Postoari bij Willemijn en Flang op Terschelling. Fijne ruime lichte kamer, mooie badkamer met twee regendouches en balkon. Overdag lekker gefietst en 's middags op oester-, kokkel'jacht' met Flang op het wad. Steenkoud maar wel een mooi avontuur! 's Avonds de zelfgevangen schelpdieren op allerlei verschillende wijzen bereid gegeten in een heerlijk driegangen diner. Een absolute aanrader, wij komen zeker terug!

Verbleef Februari, 2013, bezocht met een partner
Utrecht, Nederland
Niveau 5 bijdrager
50 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 14 nuttige stemmen
Beoordeeld op 23 september 2012 via mobiele applicatie

Fantastische kamer met mooie sfeer, alle kamers hebben eigen sfeer en de eetkamer is lekker jaren 60-70. De gastheer Flan is echt een mooi figuur. Je kan met hem op oesterjacht of paddestoelen verzamelen. Flan bereidt alles in een 5 gangen diner en kookt erg goed. Het ontbijt is fantastisch met eigen gebakken brood en alles biologisch.
Je kan 's avonds in de hottub onder de sterren. Een echte aanrader.

Ik kom graag terug.

• Verbleef Oktober, 2011
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Hoorn in overweging
op 1.1 km afstand
Hotel Oostereiland
nr. 5 van 7 in Hoorn
13 beoordelingen
Prijzen weergeven

In B&B De Postoari Terschelling geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over B&B De Postoari Terschelling

Beoordeeld als nr. 1 van 7 B&B's / pensions in Hoorn
Prijsklasse (per nacht): € 120 - € 142
Aantal kamers: 4
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij B&B De Postoari Terschelling met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?