Beoordeeld op 27 juli 2016 via mobiele applicatie

3 nachten in een zalig rustige omgeving. Een joviale gastvrouw die zorgt voor een perfect, lekker en gevarieerd ontbijt en klaar staat om je te helpen. En onze kamer was ook heel net en proper. In de omgeving kan je leuk wandelen en lekker tafelen, zeker een aanrader.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 16 januari 2016

In een rustige, prachtige omgeving! Hartelijke, begripvolle familie die je uitstekend wandeladvies kan geven (incl. wandelkaarten, tips voor de hond)! (De andere toeristen kregen op vraag uitgebreid advies rond bezienswaardigheden in omgeving: wat is de moeite waard?)
Huis: Ecologische nieuwbouw. Grote tuin die het ruimtegevoel versterkt. De speeltoestellen en trampoline in de hoek van de tuin werden sterk gewaardeerd door de kids.
Kamers: ruim, fantastische bedden, nette badkamer, heldere kamer door de grote ramen (maar met grote oversteek voor schaduw in de zomer), terras dat uitgeeft op de fantastische tuin, het was heerlijk om op het terras te vertoeven in het herfstzonnetje!
Ontbijt: zeer uitgebreid, lekker verse broodjes van bij de bakker en ook voor de kinderen voldoende keuze.
Avondmaal: lekkere zelfbereide maaltijden, gezellige ruimte en atmosfeer, heerlijk dessert
Lunch-pakket: wow! Ruim voldoende en bijzonder lekker, ook bij de kinderen heeft het gesmaakt!

Kamertip: Alle kamers hebben een fantastisch uitzicht op de tuin
  • Verbleef: november 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 8 november 2015

Fietsvakantie in mei.Rustig gelegen,Venbahnroute kortbij,fijne ontvangst,goed verzorgd ontbijt met vers fruit en persoonlijke 'touch' (zelf gebakken brood of cake of.....).Mooie ruime kamers,badkamer met douche,....Fiets mocht in garage.

Kamertip: Alle kamers fijn in orde,je kan ook voor groep huren.
  • Verbleef: mei 2015, reisde alleen
Beoordeeld op 19 oktober 2015

We zijn zeer hartelijk ontvangen, dadelijk een echt "thuis" gevoel. Zéér vriendelijk gezin, kamers zijn zeer mooi en licht, een goed bed en ultramoderne ruime badkamer. Lekker familiaal ontbijt. Ook 's avonds hadden we een uitstekende maaltijd en een super goeie dessert! Bedankt Daphne en Maarten en de kinderen. Tot dra.

Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 14 april 2015 via mobiele applicatie

Wij hebben ons valentijnsweekend dit jaar hier doorgebracht en het was zalig!

We zijn zeer hartelijk ontvangen door Daphne en Maarten en voelden ons onmiddellijk thuis. De kamers zijn mooi en ruim, een goed bed en een mooi uitzicht. Het ontbijt was dik in orde, en voor een prikje kan je ook 's avonds je benen onder tafel schuiven en lekker genieten.

De omgeving is prachtig en leent zich perfect voor lange (romantische) ;) wandelingen. En wij hadden dan ook nog eens het geluk dat er een dik pak sneeuw lag en het fantastisch weer was. Maar ook voor de minder grote wandelaars valt er voldoende te zien en te doen in de buurt.

Kortom, een echte aanrader voor wie er eens even tussenuit wil en in alle rust wil genieten.

Groetjes,
Vicky & Bart