“Uitmuntend gegeten!”

Wollerich
Geclassificeerd als nr. 1 van 22 Restaurants in Sint-Oedenrode
Keukens: Frans, Nederlands
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn al bij verschillende top restaurants geweest, maar deze springt er positief (boven) uit! Het eten is heerlijk, geweldige bediening en hele gezellig sfeervolle ruimte. We hadden het 7 gangen menu met bijpassende wijnen. De wijnen zijn geweldig en daar zitten ook een aantal aparte wijnen tussen. De bediening is professioneel, maar voelt ook wel een beetje huiselijk. Hierdoor is het een prettige sfeer.

Datum van bezoek: augustus 2020

7 juli 2020 beoordeeld

Dit restaurant is in een woord subliem! We hadden een 7-gangen diner gekozen met een wijnarrangement. Alle gerechten waren prima op elkaar afgestemd en de wijnen waren voortreffelijk. Tevens was er prima rekening gehouden met mijn allergieën. Dar was ik wel blij mee.

Datum van bezoek: juli 2020
29 juni 2020 beoordeeld

Samengevat kunnen we stellen dat het een hele geslaagde middag was, gerechten met veel smaakbeleving en geweldige sauzen waarnaast exclusieve klassieke begeleiders gecombineerd met moderne vondsten. Dit in een hele gezellige ambiance met fijne bediening en tegen schappelijke prijzen

Datum van bezoek: juni 2020
28 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden via “heerlijk” de reservering gedaan. Een perfect 5 gangen menu dat evt uit te breiden was met een keuze van kazen. Heerlijke amuses, en daarna alle gangen een plaatje en een feest. We waren lang niet bij Wollerich geweest, maar daar komt zeker verandering in. Hier gaan we graag weer terug.

Datum van bezoek: februari 2020
13 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang geleden dat wij bij Wollerich hebben gegeten. De herinnering aan vorige bezoeken was niet erg enthousiast, maar het 4 gangen verrassingsmenu was uitstekend. Uitermate vriendelijke bediening, die in het verleden soms nog wel eens te wensen overliet. Ik heb de indruk dat men wat meer met de tijd meegaat wat smaken betreft en hoop dat het zo blijft. Voor herhaling vatbaar!’

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Wollerich bekeken, bekeken ook

Sint-Oedenrode, Noord-Brabant

In Wollerich geweest? Deel je ervaringen!