“Gemoedelijk, lekker eten”

Wollerich
Geclassificeerd als nr. 1 van 20 Restaurants in Sint-Oedenrode
Keukens: Frans, Nederlands
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. We hadden een 8 gangenmenu, lekker variëteiten vlees en vis. Erg lekker toetje. Goede wijnen bij de gerechten.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige gerechten worden bereid, gecombineerd met heerlijke wijnen.

We hebben op het tuinterras genoten van een waanzinnig 5-gangen met diverse amuses.

Een ware dinersensatie met geweldig verwennerij voor de smaakpapillen. Elk bord was een waar plaatje. En je mond ondergaat een ware smaakexplosie. Tevens zijn de gerechten met smaak op elkaar afgestemd.

We hebben een geweldige avond gehad, heerlijk verwend!

Kortom, het restaurant staat voor eigentijds, tijdloos, nieuw, luchtig en niet opdringerig!

22 april 2018 beoordeeld

Gisteren weer heerlijk gegeten bij de Wollerich, we begonnen met een paar amuses. Elk amuse is hier een cadeautje! Zo origineel, zoveel verschillende en rijke smaken. Zelfde voor de andere gerechten, Wij hebben hier nu twee keer gegeten en dit is voor ons wel het beste restaurant waar we ooit geweest zijn. Bediening heel attent en vriendelijk, heerlijke wijnen. En de prijs valt voor een sterren restaurant heel erg mee. Helaas is het voor ons niet naast de deur, maar dat we terug komen is zeker!

26 maart 2018 beoordeeld

we waren er voor de eerste keer. doch prettig, uitmuntend eten en
gezellige sfeer. komen hier beslist terug.

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren nog niet eerder bij Wollerich geweest dus we waren erg benieuwd. Het interieur ziet er klassiek maar verzorgd uit. Het eten is zeer goed en in mijn optiek de Michelinster meer dan waard. Werkelijk een degustatie.

De prijs is wel even slikken en maakt dat Wollerich in onze optiek het meest geschikt is voor het vieren van bijzondere gelegenheden.

Ik heb maar 1 klein puntje voor verbetering: wij bestelden een glaasje champagne als aperitief. Mijn vrouw kreeg uit een fles die al open was en de wijn was daardoor een stuk minder mousserend dan de mijne. Nog steeds lekker maar uiteraard anders dan een zojuist geopende fles. Wellicht had het restje beter gebruikt kunnen worden in een cocktail of dessert.

Reizigers die Wollerich bekeken, bekeken ook

Sint-Oedenrode, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Wollerich geweest? Deel je ervaringen!