TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 12 augustus 2019

Mooie zeer gemoedelijke familiecamping in een mooie omgeving met ruime plekken. Sanitair is niet heel modern, maar wel netjes schoon. Twee zwembaden, waarvan 1 peuterbad en 1 zwembad waar gezwommen kan worden. Zeker camping om terug te gaan.

Datum van verblijf: augustus 2019
CAMPING_LA_PEYRUGUE, Owner van Camping La Peyrugue, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2019

Dank je wel voor je vriendelijke commentaar...
Graag tot ziens op de camping

Beoordeeld op 7 augustus 2019

Wat een heerlijke camping en een fijne mensen zijn Gilles en Deborah!
Deze mensen laten je echt genieten door hun gastvrijheid, inzet en gezelligheid. Was weer een heerlijke vakantie en de kinderen (10 en 16) willen volgend jaar weer! (3e x op rij)dat zegt genoeg denk ik. Heerlijke locatie, vers brood smorgens, prima zwembad etc etc. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2019

Dank je wel Edgar en Petra voor je vriendelijke commentaar.
Graag tot ziens op de camping

Beoordeeld op 2 augustus 2019

Een heel mooie camping en vooral het personeel onder leiding van Deborah en Gilles maken dit tot een plaats waar wij een prima vakantie hebben gehad waar wij met veel plezier op terugkijken. service is bij hen niet alleen maar een woord maar wordt dagelijks in praktijk gebracht. nogmaals bedankt voor een heerlijk verblijf.

Datum van verblijf: juli 2019
CAMPING_LA_PEYRUGUE, Owner van Camping La Peyrugue, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2019

Bedankt aan u en uw familie voor uw vriendelijkheid en uw vriendelijke opmerkingen. Veel plezier om je weer te zien.

Beoordeeld op 1 augustus 2019

Wij zijn zeer tevreden en de gastvrijheid van Gilles en Deborah is erg hoog. Het toekomst plaatje is een eigen biologische tuin waar je je eten uit kunt halen. Toiletten en douches zijn erg schoon en de camping is een oase van rust. De kids kunnen heerlijk veilig spelen en gebruik maken van het animatieteam. Prima eten als je een keer geen zin hebt om te koken.

Datum van verblijf: augustus 2019
CAMPING_LA_PEYRUGUE, Owner van Camping La Peyrugue, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Thank you very much for that nice comment about us. We were happy to see you back with the whole family. It is always very pleasant to have a dialogue with you, your parents and your children.
See you soon with pleasure and thank you again.

Beoordeeld op 1 augustus 2019

Mooie nieuwe safaritenten met uitzonderlijk goede matrassen. Mooie kampeerplekken, schaduw of niet. Prachtige wandelroutes, leuke animatie, mooi zwembad, leuke sfeer, lekker eten en drinken en dit alles aan een zeer schappelijke prijs. Netheid en klantvriendelijkheid zijn prioriteit voor de gezellige hardwerkende uitbaters. Ongetwijfeld de beste camping die ik ooit bezocht heb, het feit dat we sowieso volgend jaar (mss al dit seizoen nog) terugkeren zegt voldoende.

Kamertip: Central BBQ area close to safaritents would be nice 😉
Datum van verblijf: juli 2019
CAMPING_LA_PEYRUGUE, Owner van Camping La Peyrugue, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2019

Thank you for your opinion, we are happy that you enjoyed your stay at our campsite. See you soon with great pleasure. We enjoyed talking to you and your family.