Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel voor een nacht voor of na sauna bezoek. Hotel zelf is sfeerloos en zonder personeel. Sleutel ophalen bij de sauna aan de overkant. Kamer is ruim en netjes. Prima badkamer ook. Bed vond ik persoonlijk te zacht met diepe kuil in het midden.
Ontbijten kan in de aangrenzende ijssalon en is keurig verzorgt.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 2 juli 2019 via mobiele applicatie

Hotel is netjes jammer dat er vloerbedekking ligt met vlekken geen kast voor kleding en bij één bed geen lampje dus lezen gaat niet. Water loopt slecht weg in de inloopdouche en geen wisser. Ontbijt is goed en bediening zeer vriendelijk

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 8 juni 2019 via mobiele applicatie

Hele mooie grote kamer en badkamer. Alles was goed schoon, mis wel een waterkoker met koffie/theefaciliteiten.
Inchecken was zeer gast onvriendelijk. Kwamen om 13.45 aan maar mochten pas om 14.00 de kamer in. Dame achter de balie is het nog even na gaan vragen, maar nee dit was de policy van het hotel. We hebben daar dus een kwartier staan te wachten. En zoals een van de andere gasten opmerkte “hoe een groot bedrijf zo klein kan zijn” is dit toch echt een slecht voorbeeld van klantvriendelijkheid.
Ontbijt gewoon basic, niks bijzonders. Wel heel erg lekker vers brood en croissants. Dame bij het ontbijt was zeer vriendelijk evenals het personeel in de ijssalon. Maar het ontbijt is geen
€ 13,50 waard.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 28 januari 2019 via mobiele applicatie

De badkamer is heel mooi, met een lekker bad en nieuwe tegels. Het mindere was dat het licht automatisch aan en uit ging in de badkamer waardoor we in de nacht elke keer een vol licht in de kamer hadden als een van ons naar het toilet ging.

Bedden waren zacht maar wij vinden het fijn om in een bed te slapen waarbij je niet op 2 losse matrassen ligt. We werden nu steeds wakker in het gat tussen de matrassen.

De kamers waren heel schoon en het ontbijt was goed verzorgd.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 26 november 2018 via mobiele applicatie

Echt een aanrader in combinatie met de ZWALUWHOEVE! De hotelkamer was schoon, ruimtelijk, warm met een lekker zacht bed. Wij komen zeker nog een keer terug.
Volgende keer verblijven wij zeker weer in dit hotel!

Datum van verblijf: november 2018