TripAdvisor
Zoeken
Vandaag geopend: 10:00 - 23:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Sauna’s zijn heerlijk!

Na het lezen van alle beroerde recensies twijfelde ik of ik zou annuleren maar aangezien ik een ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
CCL1986
Wezep, Nederland
via mobiele applicatie
Goed, maar door de badkledingdagen?

Altijd met veel plezier hier gekomen, het is een goed, gezellig en grote sauna, maar door het ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
mmtravelstories
Rotterdam, Nederland
Lees alle 562 beoordelingen

Beoordeeld op 6 september 2019

De Zwaluwhoeve is ons enorm tegengevallen. Diverse sauna's waren niet schoon. We moesten zitten op echt vieze bankjes en de toiletten waren vies. Het was ook nog eens enorm druk in alle sauna's waardoor we nergens relaxed konden liggen. We zaten soms heel dicht naast vreemden. Dit is iets wat je niet wenst in een sauna.

Het eten en drinken is daarnaast extreem duur en je krijgt erg weinig voor dit hoge bedrag. De smaak was oké, maar waarom je 8,95 voor een hele kleine pizza of 7,95 voor een smoothie moet betalen snap ik niet. Dit zijn prijzen voor een hoogwaardig restaurant en dat is de Zwaluwhoeve absoluut niet!

De behandeling die we gehad hebben was daarnaast ook niet prettig. Veel te kort, geen persoonlijke aandacht en veel te ruw.

Het is ons kortom enorm tegengevallen. Dit hebben we aangegeven bij het personeel, maar die gaven aan zich niet te herkennen in de klachten en zeiden niets te gaan doen met de klachten.

Het was voor ons een enorm teleurstellende dag in ieder geval.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Wij waren er op de eerste maandag ná de schoolvakanties, was gezellig druk (lees : heel rustig). Veel variatie in sauna’s de meesten tot max 80 graden, wat voor mij prima is. Hele ruime ligweide met veel mooie plekjes en privacy. Ik denk de grootste buiten ruimte vd sauna’s die ik ken. Restaurant is matig en bovendien zelfbediening. Op een klein buiten terras worden wel drankjes geserveerd.

Let wel op bij plannen van bezoek de zwaluwhoeve heeft tegenwoordig 4(!!) badkleding dagen per week (!!)

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 24 augustus 2019

Prima saunas maar altijd problemen met “het systeem” bij het boeken van behandelingen. Er gaat eigenlijk altijd wel iets mis, tijd die niet klopt, reservering voor 1 ipv 2 personen, helemaal niet gereserveerd, altijd wat... En erg veel “lichamelijk contact” tussen stelletjes (lees: sex in het zwembad en de sauna) hier zou best af en toe eens op gecontroleerd mogen worden.
Wel een voucher voor gratis entree gekregen vanwege de zoveelste fout bij het boeken van de behandeling, leuk...

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2019

We komen zo af en toe, het is lekker ontspannen, ruim en vriendelijke medewerkers. Het eten in het restaurant is uitstekend, goeie kok en niet te duur.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Een mooi wellnesscentre met heerlijke faciliteiten. Ook de horeca is goed hier. Groot complex, altijd deuk, maar toch voldoende ruimte om te genieten.
Veel keus uit allerlei sauna’s. Zwembad is ook zalig

Datum van activiteit: juni 2019