“Terugval”

Resto puller (restaurant & feestzaal)
Geclassificeerd als nr. 1 van 25 Restaurants in Grimbergen
Beschrijving: Typerend voor Resto Puller zijn de regelmatig wisselende suggesties. Deze zijn natuurlijk altijd seizoensgebonden, verrassend aangenaam dus!Wij hebben onze eigen dry ager (rijpingskast) en homarium.
31 mei 2018 beoordeeld

Na enkele goede ervaringen in de 'oude' Puller, gingen we nog eens terug na de heropening enige tijd geleden. Het betere bistrofood was weg. Bleef over: overgeprijsde slow aged, dry smoked, real angus en zovoort stukken vlees. Vermoedelijk niet slecht, maar onmogelijk een eenvoudige steak te ontwaren. Beetje moeilijk doen is geen gastronomie.

Daniel V, Eigenaar van Resto puller (restaurant & feestzaal), reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Beste

Met de heropening versta ik niet echt wat u bedoeld, wij hebben geen heropening gedaan.
Want resto puller is steeds hetzelfde gebleven nu al zes jaar.
Wij zijn van concept niet veranderd De zoals u dry aged beef staat reeds 2 jaar op ons menu en in vergelijking tot verschillende vlees restaurants zijn wij meer dan concurrentiel. Trouwens behalve een croque staat nog alle bistro food erop ( spaghetti, stoofvlees,...)
Steak staat er zelf in twee gewichten op 200 en 270 gram
Wij vinden het spijtig dat u mogelijk verward met een andere zaak die onlangs is open gegaan maar blijven met onze suggesties verder gaan

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke keuken, zowel vis als vlees
Het Dry aged vlees moet je zeker eens proberen, echt een aanrader!

Daniel V, Eigenaar van Resto puller (restaurant & feestzaal), reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2018

bedankt voor je reactie inderdaad echte dry aged uit eigen rijpingskast
kan je niet vergelijken met zogezegd gerijpt vlees die de meeste verkopen .
als je kreeft verkoopt moet je vers werken dus een homarium
als je dry age wil doen moet je zelf een echte dry ager plaatsen

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer voor ons! En zeker niet de laatste...
Onthaal was super... lekker gegeten... Vriendelijke bediening door iedereen!
En... Ons hondje is er ook zalig ontvangen geweest en dit appreciëren wij enorm.
Dikke merci voor de fijne avond!
Zeker een aanrader.

Daniel V, Eigenaar van Resto puller (restaurant & feestzaal), reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2018

Bedankt voor je review Het doet ons zeker plezier om de mensen goeie kwaliteit aan een eerlijke prijs te bedienen. Tot binnenkort

3 mei 2018 beoordeeld

Alles was perfect in orde! Niets op aan te merken.
Het vlees was van super kwaliteit en zeer lekker.
Mijn vrouw heeft vol-au-vent genomen en vond deze ook zeer lekker.
Ook top-bediening.
We komen zeker terug en liefst zo snel mogelijk.

Daniel V, Eigenaar van Resto puller (restaurant & feestzaal), reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2018

bedankt voor jullie reactie
wij vinden het zeer fijn dat u heeft kunnen genieten van onze suggesties
en hopen jullie inderdaad met plezier terug te mogen zien

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor herhaling vatbaar... Zeer lekker gegeten, lekker wijntje gedronken en dit alles met zeer vriendelijke bediening. Bedankt voor de fijne avond

Daniel V, Eigenaar van Resto puller (restaurant & feestzaal), reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2018

Bedankt voor je reactie het is steeds leuk om te weten dat ons concept in smaak valt Thanks tot binnenkort

Reizigers die Resto puller (restaurant & feestzaal) bekeken, bekeken ook

Vilvoorde, Vlaams-Brabant
Grimbergen, Vlaams-Brabant

In Resto puller (restaurant & feestzaal) geweest? Deel je ervaringen!