“Niet de standaardchinees”

Xing Xing
Geclassificeerd als nr. 13 van 25 Restaurants in Grimbergen
Keukens: Chinees
31 mei 2018 beoordeeld

Voor een chinees restaurant is het heel verzorgd, de antieke
wortel blijft achterwege en smaken zijn meer uitgesproken dan
bij de meeste andere, iets goedkopere, chinezen. Een paar
heel lekkere dingen, ook een buffet en a volonté formules, ik at
gewoon van de kaart, is al spannend genoeg.

27 mei 2018 beoordeeld

We gaan er meestal afhalen. We hebben reeds verschillende schotels besteld en het is steeds lekker. Prijs/kwaliteit is het zeker aan te bevelen

1 mei 2018 beoordeeld

Het eten is lekker en correct geprijsd, maar ...
zeer lawaaierig - drukte en geroep in de open keuken, geurhinder van de open keuken in het restaurant - zeer lange wachttijden - wij hebben net geen uur op het voorgerecht moeten wachten en opnieuw een uur op het hoofdgerecht - de take away klanten gaan voor op de klanten in het restaurant. Niet iedereen binnen de bediening is vriendelijk : het schotels worden op tafel gekwakt tussen de kinderen om dat de schotelverwarmers al vol staan, ....

24 april 2018 beoordeeld

Af en toe halen we er Chinees. Soms is het goed en soms is het echt niet te consumeren. Zoals vorige week. Mijn man bestelde Thai runder rode kerrie en dat was lekker. Ik daarentegen bestelde kip met citroen (nr 49A) en heb het zonder meer in de vuilbak gekieperd. Het was verschrikkelijk zout (of immens veel glutamaat als smaakversterker?) De citroensmaak heb ik er zelf bij moeten verzinnen. 14,50 euro down the drain. Ik wou het hen laten weten via een mailtje maar dat is niet mogelijk want enkel telefonisch bereikbaar maar wie krijg je dan aan de tel? Wordt er dan wel iets mee gedaan met de opmerking? Eigenlijk zou ik moeten binnenstappen.

10 maart 2018 beoordeeld

Sushi's waren lekker en zoals gewoonlijk is de gastvrouw buitengewoon vriendelijk.
Het all-you-can-eat concept is het een zeer goede formule om voor een zacht prijsjes van sushi te genieten.
Gewoon eens doen met de hele familie.
Prijzen van de dranken zijn zeker niet overdreven.

Reizigers die Xing Xing bekeken, bekeken ook

Grimbergen, Vlaams-Brabant

In Xing Xing geweest? Deel je ervaringen!