“Eerste impressie is alles, receptie!!!”

Thermae Grimbergen Spa and Hotel
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 dingen om te doen in Grimbergen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Beschrijving eigenaar: Een oase van rust midden in Vlaams-Brabant, vlakbij Brussel en makkelijk bereikbaar vanuit het hele land. Een unieke plek waar ontspanning overheerst. Keuze van faciliteiten is enorm, je kan er genieten en helemaal tot rust komen in de privé- en publieke sauna’s. Wegdromen in één van onze zwembaden, jacuzzi’s, relaxatieruimtes, zwemvijver, enzovoort. Vervolgens kan je in ons à la carte restaurant, in de pergola, of in onze bar aan de zwemvijver, genieten van eten en/of drinken. Vergeet zeker niet eens een kijkje te nemen naar onze dagschotels , suggesties en houtgrill. In Thermae Grimbergen is er voor ieder wat wils.
31 mei 2018 beoordeeld

Heden met een vriendin geweest naar Grimbergen Spa...Bij aankomst wou ik meteen een rechtsomkeer maken maar wij waren zo moe en wij hadden zo ver gereden dat wij het maar eens over ons heen lieten gaan. De receptionist(en) waren zeer zeer onsympathiek...Zowel heer als de dame (er kon bij ons geen glimlach vanaf)...De blonde jonge heer aan de receptie heette ons niet eens welkom en vroeg meteen of we hadden gereserveerd. Ja zei ik. Hij vroeg ons naar onze ID kaart deze had ik wel bij mij maar mijn gezelschap niet. De jongeman (welke de leeftijd van mijn zoon had) keek ons vervolgens streng aan en zei "ik kan jullie in principe nu weigeren, jullie zijn braaf?!" mijn gezelschap lachte nog vriendelijk maar ik zag meteen dat hij het meende....Dat was mijn eerste en laatste ervaring bij Grimbergen. Als zelf eigenaresse van twee hotels...Ik zou zeggen, madame laat die jongen meteen gaan en leer de receptionisten men nooit te beoordelen op uiterlijk...want dat gaat ten kosten van uw reputatie.
Het eten was verrukkelijk, de sauna was prima. Het was jammer dat er geen plek was voor een massage en gelaatsverzorging...Ik had wel wat duiten daar kunnen en willen spenderen....omdat ik er aan toe was niet omdat het bedrijf het verdiende! Volgende keer maar gewoon weer naar Heezemeer!

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Regelmatige bezoeker van wellness centra probeerde ik laatst eens Thermae Grimbergen.
Ontgoocheld over een verouderde infrastructuur die dringend aan renovatie toe is... dakterras buiten, zwembad... sauna hutten....onverzorgde, verwilderde tuin....douchen met onmiddellijk zicht op de jacuzzi......
Vond de opgiet sessie persoonlijk slecht (geen opbouwende warmte eerder een onaangename wisseling tussen koud en heet en een onervaren koele sauna meester)
Nederlandstalig personeel aan de bar is blijkbaar een probleem.
Ga ik zeker niet meer terug.....

25 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje misleidend, want de spa (sauna en dergelijke) ligt 300 meter verderop, alleen te bereiken langs een drukke weg. Er even naar toe in de badjas: vergeet het maar.
De drukke weg is ook een nadeel als je aan de voorkant slaapt. Nog een nadeel: er zijn geen liften. En de trappenhal is ook al niet van de breedste.
Daar staat tegenover dat het een gedroomde uitvalsbasis is voor als je in alle vroegte in de Heizelpaleizen moet zijn.
Het personeel is vriendelijk (zeer zelfs), de kamers zijn proper en waar ter wereld vind je à 3 Euro nog een Duvel in de mini-bar.
De prijs/kwaliteit is ok.

Kiefer D, Public Relations Manager van Thermae Grimbergen Spa and Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 februari 2018

Hey Erik, de hotelkamers zijn verdeeld over verschillende gebouwen, elk buiten het thermencomplex, en het is helaas niet toegelaten om in badjas de openbare weg te betreden. De complimenten aan het personeel zullen de juiste oren bereiken en we zullen de koelkast al voorbereiden voor je volgend bezoek.

15 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Thermae grimbergen is een magische plaats waar je helemaal kan gaan herbronnen. Waar je helemaal tot rust komt. Een enorm aanbod van saunas, baden, stoombaden, ect. Gewoonweg een echte aanrader. Zeer vriendelijk personeel. Ben geweldig geholpen geweest aan de receptie. De stijl van de zaak is gewoon fantastisch. Proficiat aan iedereen

Kiefer D, Public Relations Manager van Thermae Grimbergen Spa and Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2018

Wat een fantastische review! Geweldig dat je zo genoten hebt van je bezoek en bedankt voor de complimenten! Tot snel! ;)

Bekijk meer beoordelingen
28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel onvriendelijk en saunacomplex is gevaarlijk ... Gladde hellingen naar sauna toe... Onaangekondigde trapjes in zwembad... Houd er blauw scheenbeen aan over. Halo therapie betekent dus steek mensen 50 min samen in zout kamer op oncomfortabele strandstoelen . Stop de muziek al na 35 min zodat je naar lawaai van ventilatie kan luisteren. Van het zogezegde vernevelen van zout niks gemerkt.
Wij gaan alleszins nooit meer terug naar deze sauna

Reizigers die Thermae Grimbergen Spa and Hotel bekeken, bekeken ook

Melsbroek, Vlaams-Brabant
Groot-Bijgaarden, Vlaams-Brabant

Londerzeel, Vlaams-Brabant
Dilbeek, Vlaams-Brabant

In Thermae Grimbergen Spa and Hotel geweest? Deel je ervaringen!