30 april 2016 beoordeeld

Een vriendelijk onthaal. Een reuze-kamer - met alles erop en eraan - om in weg te dromen en een meer dan uitgebreid superlekker ontbijt. Het wellnessgedeelte mogen we ook niet over het hoofd zien. Dit alles in een rustig landelijk kader.
Zeker een bezoekje waard.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
23 december 2015 beoordeeld

Een etentje geboekt op een vrijdagavond, en nadien overnachting. M'n oog was gevallen op B&B Oase. Vooral omdat men daar op een waterbed kon slapen. Wel, het is heel goed meegevallen. Een PRACHTIGE kamer. Het enige minpunt was dat er op bepaalde plaatsen toch wel wat stof lag. Het ontbijt was goed.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
30 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel rustig gelegen bed & breakfast op de grens van Vlaams-Brabant, Oost-Vlaanderen en Antwerpen. Ideaal gelegen voor wandel- en fietstochten. Mooie, zeer ruime kamers, luxueus ingericht met waterbedden en ruime badkamer. Kris ontvangt je heel vriendelijk en 's morgens schuif je aan de ontbijttafel aan voor een lekker en uitgebreid ontbijt. Wij komen hier zeker nog terug...

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
29 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige wellness-ervaring beleefd in deze schitterende b&b. Deze omgebouwde boerderij telt drie zeer mooie, unieke kamers. Onze kamer had een eigen private sauna en jaccuzi. Een oase van rust. Uitgebreid en lekker ontbijt. Wij komen zeker terug!

Verbleef: september 2014, reisde met een partner
15 februari 2013 beoordeeld

Wij verbleven 2 dagen in de Oase in Londerzeel. Werden zeer hartelijk ontvangen door Kris die gezellig met een ons een pintje dronk aan de bar. Na een fijn gesprek werden we rondgeleid in deze OASE! Onze slaapkamer was hemels! Zeer verzorgd, proper en romantisch! Alle comfort. Wij namen er de welness box bij. Daar vonden we een zalige regendouche, sauna, zonnehemel, dompelton (aanrader!) en jaccuzzi. Op beide kamers tv, minibar,... we hadden toegang tot een grote collectie dvd's, cd's en boeken. Het ontbijt was heel lekker, verzorgd en uitgebreid.
Kortom, we hadden een PRACHTIG Valentijnsweekendje! We vertrokken als 2 gestresste kippen en kwamen totally relaxed en herboren weer thuis! Wij gaan zeker terug! 10/10 Kris en Nancy!

Voor ik het vergeet: de omgeving is ook zalig! Midden in de velden, geen mens te bespeuren! GEWELDIG!

Kamertip: Wij kozen H&O. Dit was top!
  • Verbleef: februari 2013, reisde met een partner