“Zeer gastvrij, prachtige locatie!”

Beoordeling van Tenuta Coste da Sole

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Claudia G
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Zeer gastvrij, prachtige locatie!”
Beoordeeld op 8 augustus 2017 voor een verblijf in juli 2017
personen vonden dit een nuttige beoordeling

We verblijven hier twee weken in een van de twee gloednieuwe glamping tenten. Deze tenten zijn perfect: hemelbed,, stapelbed en een eenpersoonsbed, goede houten meubelen (tafel in de keuken en een op de veranda, daar ook een zitje), hangmat en nog een zitje buiten de tent, fijne ruime douche met verschillende standen, en erg fijn: airco.
Het zwembad heeft een erg prettige temperatuur (meestal vind ik zwembaden te koud, deze niet!). Onze kinderen vinden het erg leuk dat je op een paard en ezel mag rijden en dat er fitnessapparaten vlakbij het zwembad staan. Er staan ook een pingpongtafel en een jacuzzi.
Dit alles is al helemaal prima, maar wat ons het allermeest geraakt heeft, is de enorme gastvrijheid van eigenares Monica. Dit is ook de reden dat ik tijdens het verblijf al een beoordeling durf te typen en niet zoals gebruikelijk is pas erna.
Onze dochter werd in deze vakantie 5 jaar. Monica wist hier sinds de boeking van en heeft werkelijk alles in het werk gesteld om haar een topdag te bezorgen. 's Ochtends versierde ze de veranda en stond ezeltje Merlino klaar voor een verjaardagsrit! Dit was nog lang niet alles, want ze had iemand ingehuurd om allerlei spelletjes te doen met de kinderen, wat een fantastische service! Ze had gezorgd voor een heerlijke ijstaart en ook nog een pizza voor ons gebakken.
Het is dat ik niet meer dan 5 rondjes kan invullen voor de waardering, anders had ik het verdubbeld.
Ook toen we aankwamen kwam ze al met allerlei lekkers aan. De 4 lieve dochtertjes komen ook regelmatig iets brengen: cake of vers fruit etc. Er staan fruitbomen waar je ook zelf van mag plukken en 's ochtends ligt er gratis groente klaar. Je kunt er ook brood en andere etenswaren kopen.
Voor de supermarkt en gelateria gaan we naar het nabij gelegen Porto San Giorgio, voor het zandstrand vinden we Grottamare rustiger en mooier.
Al met al vinden we Tenuta Coste da Sole een topverblijf, en Monica en haar familie hebben ons hart gestolen!

Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren