TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 23 augustus 2019

In maart 2019 hebben wij een week vakantie geboekt voor augustus bij La Buona Terra. De aanbetaling gedaan en reserveringsbevestiging ontvangen. We hebben lang gedaan over de selectie, dit was de juiste dachten wij en sloot goed aan op de rest van de vakantie (locatie).

De avond voor vertrek, augustus 2019, belde ik voor een praktisch vraag. Onze naam kwam hen niet bekend voor, het huisje was al geboekt door anderen en een alternatief was niet mogelijk. Zij gingen het uitzoeken. Later op de avond kregen wij een mail dat wegens technische problemen het huisje niet mogelijk was. Dat vonden wij raar want dat is iets anders dan een volle bezetting. Fouten maken kan, maar wees hier open over gaven wij aan. Kom tevens met een oplossing. De volgende dag een mail - wij waren inmiddels onderweg - dat de fout bij hen lag en er sprake was van een dubbele boeking. Wij ontvingen twee alternatieven die beiden niet aansloten op een gezin met twee kleine kinderen. Een van deze had een zwembad op een kilometer afstand waar geen geluid gemaakt mocht worden. Balen maar niet onoplosbaar. Wij hebben een andere locatie gevonden dat natuurlijk niet lag in dit populaire gebied, ons meer reistijd kostte, minder aansloot op de volgende locatie en geen ontbijt bevatte. Kortom de vraag was: hoe vergoeden jullie dit? Hierin was niets mogelijk. Het heeft bovendien twee weken geduurd en meerdere mailtjes en telefoongesprekken voordat wij de aanbetaling terugontvingen.

Al met al een vervelend begin van onze vakantie waarin we niet zijn geholpen op enige manier door de mensen van La Buona Terra.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 27 augustus 2018

Fijne kleinschalige camping. Mooie grote plekken voor tent, camper of caravan. Wij stonden heel erg rustig en privé met onze tent. Het is een agricampeggio, dus kamperen bij de boer. Allerlei dieren aanwezig: ganzen, geitjes, ezels, konijnen, kippen en honden. En ja, je zit op het platteland dus de vliegjes, rupsjes en muggen krijg je er ook bij. Lekker zwembad aanwezig. Verder prima douchefaciliteiten en een koelkast en wasmachine voor gemeenschappelijk gebruik. De familie is vriendelijk en gastvrij. Er is een bioshop waar je iedere ochtend oa kaas uit de omgeving, salami, yoghurt, jam, broodjes en een heerlijke cappuccino kunt krijgen. Je kunt je inschrijven om 's avonds mee te eten. Je krijgt dan een 3 gangen menu (je eet met de pot mee). De plek ligt aan de rand van de Euganische heuvels, een heuvelachtig gebied met wijngaarden, oude dorpjes en wandelroutes. Er is wifi, maar alleen bij het restaurant, en is niet altijd even krachtig/constant.

Kamertip: er zijn een paar huisjes/appartementen, maar wij hebben gekampeerd. Je kunt zelf een plek uitzoeken.
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

Heel mooie, rustige camping. Uitstekende sanitaire voorzieningen. De uitbaters zijn zeer hulpvaardig. De plaatsen zijn zeer ruim en allen voorzien van stroom en water. Er is een winkeltje met heerlijke lokale producten.

Datum van verblijf: juli 2017
Agriturismo Bio... A, Proprietario van Agriturismo Biologico La Buona Terra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2017

Thak you, I hope see you nex year!!

Beoordeeld op 12 juli 2017

Vlak voor het hoogseizoen zaten wij op camping la buona terra, werkelijk een oase van rust. Het personeel is erg gastvrij en wil overal mee helpen. Naarmate er meer kinderen kwamen, zagen wij ook dat ze daar erg leuk mee om gingen. Een kleine tip is wel om iets van Italiaans of Frans te spreken, zij spreken daar namelijk nog niet erg goed Engels, maar ze hebben al wel lessen dus zijn ermee bezig ;)
De campingplekken waren ruim en omringd door bomen, waardoor er elk moment van de dag wel iets van schaduw is. Ook het zwembad heeft genoeg schaduwplekken en is erg goed onderhouden. Het sanitair is recent helemaal verbouwd, waardoor er nu meerdere toiletten en douches zijn en een apart man/vrouw gedeelte. Mee eten op de camping is zeker een aanrader! Het eten is heerlijk bereid, met alleen maar producten van eigen land of elders uit de streek.
Een grote supermarkt zit op 10 minuten rijden en de camping ligt ideaal gelegen tussen Verona, Venetië, Padua en Vicenza in. Kortom, zeker de moeite waard om deze camping te bezoeken.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 24 juni 2017

Rustige camping met mooi zwembad. Hartelijk ontvangst van de eigenaresse.
Mooie plekken en schoon sanitair.
Met de zelfgemaakte Sopresse (soort Salami) heeft men de eerst prijs gewonnen voor biologische vleeswaren. Binnen een half uur ben je in het mooie Padua.
Als je mee wilt eten; 's morgens reserveren. Je eet wat er die dag kookt is. De sfeer in het restaurant is gezellig en informeel

Datum van verblijf: juni 2017
Agriturismo Bio... A, Proprietario van Agriturismo Biologico La Buona Terra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2017

Thank you, see you time!!!