“Boersch 2018”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Cadzand, Nederland
1 beoordeling
“Boersch 2018”
Beoordeeld op 12 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018

Wij hebben een geweldige vakantie beleefd in het huisje.
Alles wat je nodig heb is er en op smaakvolle wijze ingericht.
We voelden ons thuis! Met dank uiteraard aan Colette.
Het contact was correct en hartelijk.
Op de begane grond zowel als op de tweede verdieping onder het puntdak is er een slaapkamer met badkamer en toilet, voorzien van alle comfort.
Op de eerste verdieping is er de woonkamer met open keuken.
De tuin is bereikbaar vanaf de begane grond en is erg mooi en op de zon gelegen met tevens schaduw.
Het huisje is wat ons betreft de perfecte uitvalsbasis voor de gehele streek.
Van harte bevelen wij deze woning aan zodat de basis voor een perfect verblijf in de Elzas verzekerd is!!!

Datum van verblijf: juli 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
15 aug 2018
Thank you very much for your kind comments. i hope to see you soonback
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren