“Aangenaam”

Brasserie Puurs Lof
Geclassificeerd als nr. 2 van 18 Restaurants in Puurs
Keukens: Belgisch
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en goede prijs kwaliteit. Hapje niet echt aangepast aan seizoen. Gegrilde sardientjes ok. Uiterst lekkere paling in het groen. Mooie huiswijn. Binnen prachtig. Terras kijkt spijtig genoeg uit op saaie parking. In het algemeen een tevreden gevoel.

13 mei 2018 beoordeeld

Van amuse tot en met dessert waren superlekker!! De bediening is ook top!
Asperges met buikspek zijn aanrader als voorgerecht. De paling in 't groen is overheerlijk. De beste paling dat ik ooit al heb gegeten.
En het interieur is zeer rustgevend en men zit zeer relaxed.
Doe zo verder, jullie zijn héél goed bezig!

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn iets komen eten in de nieuwe setting van Puurs Lof. Menu en bediening zijn veranderd, niet altijd ten goede...
We zijn aangekomen in een quasi leeg restaurant, maar toch worden we met een hoofdknik van ver onze tafel gewezen. Daarna al zeker halfuur moeten wachten voor iemand komt om onze bestelling op te nemen. Het is lang wachten op voor-en hoofdgerecht. Het eten is wel zeer lekker. Bij het Kaasdessert krijgen we half bevroren brood voorgeschoteld... Sinds de renovatie is het toch van een goed naar gemiddeld gegaan... Grotendeels veroorzaakt voor gebrekkige bediening en lange(re) wachttijd...

26 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig interieur, vriendelijke en attente bediening, schotels waren vers, lekker en heel verzorgd maar wel redelijk prijzig.

16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Puurs Lof heeft wat verfraaiingswerken ondergaan en die zijn zeker positief te noemen. De bediening was ok en de gerechten zeer verzorgd en van goede kwaliteit. Zeer lekkere bereiding van skrei. Minpuntje waren de langere wachttijden, de onbeschikbaarheid van een gerecht van de vaste kaart en het zeer rumoerig gezelschap aan een naburige tafel, maar daar willen we de zaak zeker niet op afrekenen. Al bij al was het in orde en daar waren we zeer tevreden mee.

Reizigers die Brasserie Puurs Lof bekeken, bekeken ook

In Brasserie Puurs Lof geweest? Deel je ervaringen!