“lunch”
Beoordeling van Broox

Broox
Geclassificeerd als nr. 7 van 21 Restaurants in Puurs
25 september 2020 beoordeeld

Heel aangenaam en een mooi kader . Ook de buitenterras was een meevaller . Alleen nogal duur en vooral de dranken.

Datum van bezoek: september 2020

20 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange fietstoch kwamen we aan een zeer mooi restaurant met mooi terras. Hier zijn we gestopt voor een drankje. Mooi interieur, leuk terras,... maar de bediening moet dringend aan gewerkt worden. Zeer onbeleefd. Ook geen cohesie tussen het personeel. Deze liepen met eten en drinken een tijdje rond omdat ze niet wisten waar het moest. Door de flauwe bediening vind ik het hier toch een mindere stop.

Datum van bezoek: september 2020
1 september 2020 beoordeeld

Op 29 augustus 2020 met het gezin ( waarvan 2 kleine kinderen ) uitgebreid geluncht.
Mooie locatie, bediening met zorg en heel lekker eten. Aanbeveling waard.. Wij komen nog terug.

Anne Marie

27 augustus 2020 beoordeeld

Op alle facetten is dit een voltreffer. Sfeervol restaurant , unieke binnenarchitectuur. Het eten was voortreffelijk. Zeer mooie presentatie van de gerechten. Schitterende bediening en dit alles zeer professioneel en ... super vriendelijk.

21 augustus 2020 beoordeeld

Vandaag met een vriendin geluncht bij Broox. Het was heel lekker, de kabeljauw was perfect klaargemaakt, alles gepresenteerd op mooie borden. De bediening heel vriendelijk en niet opdringerig. Het is heel fijn om er buiten te lunchen op het mooi terras omgeven door groen. Binnen is het interieur heel smaakvol.
Ze zijn maar 2 weken open maar dit is een veelbelovend adres. Wij keren zeker nog terug.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Broox bekeken, bekeken ook

In Broox geweest? Deel je ervaringen!