“Verrukkelijke appeltaart”

Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Solitaire
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein dorpje, maar met echt heerlijke appeltaart. Je kan in de bakkerij ook lekkere koeken en broodjes kopen. Solitair staat ook vermeld in de reisgidsen. Hier moet je gewoon geweest zijn!!!

Datum van bezoek: mei 2018

18 april 2018 beoordeeld

Alle reisgidsen vermelden dat hier de lekkerste appeltaart gegeten kan worden van zuidelijk-Afrika. Dat klopt! Heerslijk op weg naar Sesriem

Datum van bezoek: maart 2018
18 januari 2018 beoordeeld

Lekkere appeltaart en ander gebak. Spijtig genoeg sloot deze bakkerij juist voor wij er toe kwamen omwille van het zand dat er binnen gewaaid was. We gingen de volgende ochtend terug en werden niet teleurgesteld.

Datum van bezoek: december 2017
4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke eenvoudige bakker, maar wat een zalige appeltaart ! Voor weinig geld een reuze stuk waar je haast een hele dag op kan teren !

Datum van bezoek: september 2017
8 september 2017 beoordeeld

Solitaire is uitgegroeid van een gat in de woestijn tot een toeristisch trekpleister, fameus om zijn zoete baksels (hoewel de hartige pasteitjes er ook mogen zijn). En laten we hier nou net aansteken op de dag dat de jongste 7 wordt. Koffie met wat lekkers. Echt een feestje. De plek ziet er met zijn autowrakken leuk uit. Het personeel, ook dat van het tankstation, is vriendelijk en attent.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Solitaire Bakery bekeken, bekeken ook

In Solitaire Bakery geweest? Deel je ervaringen!