Sky Service Netherlands Day Tours

Beoordeeld op 4 augustus 2019
gertjan26
Pulau Penang, Maleisië
via mobiele applicatie
Erg gaaf, op een minpuntje na

Geweldige ervaring, prachtig uitzicht en leuke piloot (Jacco)! Echte aanrader! Echter, het ... meer lezen

Beoordeeld op 12 augustus 2018
TripIlse
via mobiele applicatie
Lees alle 35 beoordelingen

Beoordeeld op 11 juli 2020 via mobiele applicatie

Boven de 95 kilo mocht mijn partner niet in de kleine chesna. Dat wisten we van te voren. Hij moest 35 euro bijbetalen en dan zou hij met een wat groter vliegtuig vliegen, er mocht dan wel
iemand “gratis” mee.
Ik besloot niet mee te vliegen (uitstoot, last van vliegschaamte en zo)
Moest hij toch de 35 euro betalen en kreeg het kleine vliegtuigje.
De baas of manager kwam erg onprettig over. Piloot deed het verder prima!
Geen fijne sfeer...

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 4 augustus 2019 via mobiele applicatie

Via een bon gekocht en deze ingewisseld voor een overnachting Bilderberg en een rondje vliegen boven paleis het Loo.
Helaas waren we de bon vergeten (niet de mail gelezen), wat wel duidelijk aangegeven was. Gelukkig coulant mee omgegaan en mochten we deze nasturen!
Erg bijzonder om zo te vliegen en Nederland van bovenaf gezien. Wij hebben naast de 20 min nog 15 min extra bijgekocht, wat erg de moeite waard was, dan vlieg je echt even boven Paleis het Loo en Deventer etc.
Mijn vrouw heeft nagenoeg de hele vlucht zelf mogen sturen!
Erg leuk om ook kado te doen.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 22 maart 2019

Via Vakantieveilingen boekte ik goedkoop een ticket. Aangezien de termijn om te gaan vliegen bij de omschrijving van vakantieveilingen verschilde van de voorwaarden van Skyservice nam ik contact op . Vanaf hier gaat mijn review over de benadering door Sky service mn mevr Alette S. ik kan niet anders zeggen dan zeer onprofessioneel en gewoon lachwekkend . Omdat ik in eerste instantie geen antwoord kreeg ben ik gaan googelen en vond ik zeer verontrustende reviews , oa ook over benadering maar ook over vliegtermijnen en hoe Sky services daar vervolgens mee om gaat .bijv wanneer u binnen 3 maanden gebruik moet maken van de bon en het is slecht weer is en het lukt dus niet meer om binnen 3 maanden de lucht in te gaan omdat het steeds gecanceld wordt en dus niet gevlogen kan worden dan is dan uw schuld, had u maar eerder moeten boeken , wilt u toch d e luchtin dan moet u weer betalen! Ik wist dat ik hier ook mee te maken zou krijgen en had gelijk door dat het vliegen het niet zou worden , nou heb ik vaker "klein" gevlogen dus het was niet zo dat mijn droom in duigen viel . Mijn advies is dan ook om voordat u boekt deze reviews goed te lezen! toen ik kritische vragen stelde over de bon kreeg ik bijv dit antwoord : ' Ten eerste staat uw toon mij niet aan, dergelijke klanten willen wij zo wie zo niet in onze vliegtuigen.
Wij zijn op geen enkel wijze een overeenkomst met u aan gegaan en hebben geen geld van u of via VakantieVeilingen ontvangen.
U staat nu in elk geval bij ons op de zwarte lijst."
die 'toon"was een nette maar kritische vraag op een kort en nors antwoord . Ik schoot in de lach toen ik dit las
het was antwoord op deze mail: "Tot op heden heb ik nog geen reactie van uw kant gehoord over onderstaand bericht .
Ik blijf mij verwonderen en teleurstellend vinden dat een bedrijf als de uwe zo kort af en klantonvriendelijk is.Ik ben wezen google op trip advisor en ik blijk niet de enige te zijn met klachten." en nu sta ik dus op de zwarte lijst.....
ik heb een klacht ingediend bij Vakantieveilingen en mijn geld terug gekregen

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Geweldige ervaring, prachtig uitzicht en leuke piloot (Jacco)! Echte aanrader!

Echter, het contact voorafgaand was uiterst onvriendelijk! Volgens mij was het de manager/eigenaar (?). Zelden meegemaakt dat iemand je zo chagrijnig, onbehulpzaam en onaardig behandelt.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2017

Gebeld voor afspraak maken, heel vriendelijk en snel afspraak gemaakt. Wij (mijn zus, broer en ik) zouden eerst dinsdag gaan, maar door weersomstandigheden ging niet door. We werden netjes ruim van te voren teruggebeld dat het niet doorging. Afspraak gemaakt voor vandaag, we hadden gelukkig mooie weer deze keer.
Heel goed ontvangen. Vriendelijke, professionele medewerkers/piloot. Heel goeie/duidelijke uitleg gekregen over de vlucht.
We hadden een professionele, vriendelijke, aardige, attente, grappige piloot (Jurrien) die voor een uitstekende rondvlucht heeft gezorgd! Ook geweldige uitleg/rondleiding gehad tijdens de vlucht! Het was een heel mooie ervaring voor ons.
We raden iedereen aan!!!

Datum van activiteit: augustus 2017