12 mei 2018 beoordeeld

Mooi, groot, zeer uitgebreid en lekker ontbijtbuffet, prima service. We hebben ook het buffetrestaurant voor ons aankomstdiner gekozen, dat vonden we niet zo best, maar dat was dan ook het enige. Verder tennisbanen, zwembaden, fitness, spa, voetbalveldje, basketbal, noem maar op.

Kamertip: Dineer niet in het buffetrestaurant, maar bij een van de andere restaurants in het hotelcomplex of buiten de deur.
  • Verbleef: april 2018, reisde met familie
GM_Adrian_Hoteles, Relaciones Públicas van Roca Nivaria GH - Adrian Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2018

Beste Oliaan,

Heel erg bedankt om uw feedback over uw verblijf bij ons in Roca Nivaria GH hier te delen.

Het verheugt ons enorm te lezen dat u genoten heeft van uw vakantie bij ons en dat onze service & faciliteiten aan uw verwachtingen voldeden.

We zouden het heel fijn vinden om u in de toekomst nogmaals bij ons te mogen verwelkomen.
Aarzel zeker en vast niet om ons persoonlijk te contacteren als we u met iets van dienst kunnen zijn.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel met goede service. Mooie kamers met veel ruimtes en prachtige zwembaden. Het Italiaanse restaurant in het hotel is ook aan te raden.

Echter wel wat afgelegen als je buiten het hotel iets wilt gaan doen, op een aantal restaurants en een supermarkt is er in de omgeving niet veel te vinden.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
GM_Adrian_Hoteles, Relaciones Públicas van Roca Nivaria GH - Adrian Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2018

Beste Nathalie G,

Heel erg bedankt om uw feedback over uw recent verblijf in Roca Nivaria GH hier te delen.

Het verheugt ons enorm te lezen dat u een fijne vakantie bij ons heeft gehad en dat de service & faciliteiten aan uw verwachtingen voldeden.

5 maart 2018 beoordeeld

Roca Nivaria is een zeer mooi hotel dat gelegen is in een rustig gedeelte van het eiland.
Je geniet hier van een uitstekende service. Wij hadden een kamer op de hoogste verdieping geboekt en hier genoten wij van het prachtige uitzicht op zee.

+ punten

- rustige ligging. De sombere buurt van vroeger herken je niet meer. Playa Paraiso is nu in volle bloei.
- mogelijkheid tot nemen van de hotelbus. Deze brengt je tot aan Hotel Jardines de Nivaria.
- grote, comfortabele kamers met inloopdouche
- geweldige service in zowel restaurants, bars, ...
- een grote waaier aan keuzemogelijkheden bij het ontbijt en het diner
- uitgebreide all-in formule
- mooie terrassen met 2 ligstoelen en zitjes
- prachtig zwembad met ligruimtes, nooit zoeken om een ligstoel te bemachtigen

- punten

- het meubilair is misschien iets aan het verouderen
- verder kan ik geen min punten opsommen

Naast het hotel zijn er bouwwerken aan de gang. Hier heb je geen last van, omdat de graafwerken al verder zijn opgeschoven naar boven toe. Dit is helemaal geen reden om dit prachtige hotel niet te boeken.
Een grote pluim aan Sarah Uyttendaele en haar team, die er elke dag met de glimlach voor je klaarstaan!

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
GM_Adrian_Hoteles, Director General van Roca Nivaria GH - Adrian Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2018

Beste Lievevw1969,

Allereerst hartelijk dank voor uw publicatie hier op Tripadvisor aangaande uw recent verblijf in onze Roca Nivaria GH !

De opinie van onze klanten is altijd heel belangrijk voor ons. We zijn blij te weten dat u terug van uw verblijf bij ons in Roca Nivaria GH heeft genoten ! Met plezier laten wij u weten dat dit jaar de kamers geremodelleerd worden.

Dank u voor uw aanbeveling en we hopen u binnenkort weer van dienst te kunnen zijn in de Roca Nivaria GH en Adrian Hoteles. Twijfel niet ons te contacteren aangaande uw volgend verblijf, om zodoende met uw voorkeursligging rekening te houden !

Vriendelijke groeten, alsook van Sarah Uyttendaele !
De Directie

4 maart 2018 beoordeeld

Groot hotel met prachtige accomodatie. Opvallend vriendelijk en gedienstig personeel. Buffetten zijn erg verzorgd en afwisselend, echt top! Italiaans en Spaans themarestaurant bieden niet echt een meerwaarde.
Rustige ligging (beperkte hinder van bouwactiviteiten in de buurt), alleen iets te ver van stopping buurt (bus of taxi nodig).
Spijtig dat moet worden bijbetaald voor koffiefaciliteiten op de kamer, zelfs met all-in
(35 € voor 20 pads)
Binnenzwembad is erg klein en behoort tot de wellness, zodat ook voor het binnenzwembad moet worden betaald.
Bij boeken van een junior-suite met zeezicht rekening houden dat er 2 types zijn voor dezelfde prijs (niet vermeld in cataloog) : 1 met een apart salon waar 2 kinderen kunnen slapen en 1 kleinere gezelligere suite voor een koppel.
Vraag bij voorkeur een kamer op de hogere verdiepingen, anders kan het zeezicht belemmerd worden door de palmbomen.
Voor koppels : vraag het kamermeisje de 2 aparte bedden op te maken als een dubbel bed "in matrimonio".
Culinair zeker 5 sterren, voor de rest eerder 4!

Kamertip: Hogere verdiepingen
Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Beste Mr. Frank V,

Allereerst danken wij u om uw mening hier te uiten op Tripadvisor.

De opinie van onze klanten is altijd heel belangrijk voor ons. We zijn blij te weten dat u van uw verblijf bij ons in Roca Nivaria GH heeft genoten !

We hopen u binnenkort weer te kunnen van dienst te zijn in de Roca Nivaria GH en Adrian Hoteles. Twijfel niet ons te contacteren aangaande uw volgend verblijf, zodoende kunnen wij rekening houden met uw voorkeursaanvraag !

Vriendelijke groeten,
De Directie

2 maart 2018 beoordeeld

De voorbije twee weken verbleven we in het Hotel Roca Nivaria in Tenerife. We hadden een erg geslaagde verlof. Het hotel is rustig gelegen, ver van de drukke al te toeristische klassiekers aan de zuidkust.
De kamers zijn voortreffelijk, zeer ruim en allen met een mooi en groot terras.
Het eten is erg uitgebreid en zeer gevarieerd. Het personeel is bijzonder vriendelijk en erg behulpzaam. De zwembaden zijn ruim voorzien van ligzetels. Geen strijd voor goede plaatsen aan het zwembad.
De onmiddellijke nabijheid van de zee werkt inspirerend en onderdrukt met zijn golven en woeste baren het geluid van tijdelijke werken aan een nieuwbouw verderop.

Kamertip: Voor de meest rustige kamers kiest men best kamers met zeezicht
Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
GM_Adrian_Hoteles, Director General van Roca Nivaria GH - Adrian Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2018

Beste Jufrajules,

Heel erg bedankt om uw feedback over uw recent verblijf bij ons in Roca Nivaria GH hier te delen.

Het verheugt ons enorm dat u een fijne vakantie bij ons heeft gehad en dat onze faciliteiten & service aan uw verwachtingen voldeden.

We zouden het heel fijn vinden om u in de toekomst nogmaals bij ons te mogen verwelkomen!
Aarzel zeker en vast niet om persoonlijk met ons contact op te nemen als we u met iets van dienst kunnen zijn.