“zeer beperkt "luxe ontbijt" met moederdag”
Beoordeling van Lunchgarden

Lunchgarden
Geclassificeerd als nr. 20 van 44 Restaurants in Tienen
31 mei 2018 beoordeeld

Gerezerveerd voor 11 personen op Moederdag in Korbeek-lo met onze ganse familie
In plaats van Luxe ontbijt was het een beperkt ontbijt met weinige keuzemogelijkheden er werd niets aangevuld : reden er werd niet meer aangevuld wegens te weinig personeel??
Dit was echt een grote tegenvaller.
Wij voelden ons bedrogen

27 februari 2018 beoordeeld

Lunchgarden is een klassieker voor wie snel en goedkoop wil eten. Deze restaurantketen investeert volop in het aanbieden van schotels aan een goedkope prijs. Het eten is lekker, er is heel wat keuze en er is ruim plaats voor iedereen. Je kan hier ook een tas koffie met of zonder taart eten, ontbijten... Kortom er is een grote keuze aan allerlei.

1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de Lunchgarden in Tienen is het altijd eenvoudig lekker. De gerechten variëren regelmatig volgens seizoen of je kan steeds kiezen voor de klassiekers.
De bediening is correct en vriendelijk.
Ideaal voor een snelle hap zonder naar fastfood te moeten overschakelen aangezien je altijd - gratis - voldoende warme groentjes kan kiezen bij je gerecht.

2 oktober 2017 beoordeeld

Kwaliteit van de gerechten voor de prijs meer dan ok ! Ondanks de drukte gaat het goed vooruit dank zij het stress bestendig en vriendelijk blijvend personeel.....

30 augustus 2017 beoordeeld

Ik kan er niks slecht over zeggen. Gisteren nog daar geweest en hele lekkere perziken met tonijn en frietjes gegeten en het was lekker.

Reizigers die Lunchgarden bekeken, bekeken ook

Tienen, Vlaams-Brabant

In Lunchgarden geweest? Deel je ervaringen!