“Zaligste burger”

Keukens: Pub-restaurant
Geschikt voor: Barscene
Geschikt voor: Barscene
10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke en gezellige inrichting! Superlekkere veggie burger gegeten! Fijne sfeer en mooie uitzicht. Kan er niets negatief over zeggen, was onze leukste ski-stop!

Datum van bezoek: januari 2018
Elodie G, Front of House Manager van Cookie Cafe Mossettes 2277, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2018

Dear Julie,

Thank you so much for taking the time to leave us such a positive review!
The whole team was very pleased to read your kind feedback.
I am very happy you enjoyed both atmosphere and food on your recent visit, the veggie burger is also one of my favourite!
I hope we will have the pleasure to welcome you again before the end of the season.

Sincerely,

Cookie Cafe team

27 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog steeds een mooi terras met harde muziek. Je moet er van houden... Maar het uitzicht en de lekkere drankjes vergoeden veel

Datum van bezoek: maart 2017
24 maart 2016 beoordeeld

Drukbezocht bergrestaurant met veel luide muziek dat iets wegneemt van de mooie omgeving en vooral van het uitzicht op de Dents du Midi. Het zelf service restaurant met groot terras is OK, maar zoals ook bij andere berghutten vanaf lunchtijd nogal rommelig. Kan er wat meer service komen om vies achtergelaten tafels te ontruimen? De keuken levert redelijk goede gerechten tegen een flinke Zwitserse prijs

Datum van bezoek: maart 2016
3 maart 2016 beoordeeld

Prachtige locatie, goede kwaliteit eten! Wij hadden hamburgers met vers gesneden en gebakken frites en een hotdog. Hotdog Works, met kaas en uitjes was groot en erg lekker!
Mooi uitzicht en leuk personeel!

Datum van bezoek: februari 2016
29 februari 2016 beoordeeld

Hier serveren ze verschillende burgers en pasta's. Je bestelt bij de toog en je krijgt een wekkertje mee dat aangeeft wanneer je je eten kan afhalen. We konden onze bestellingen vrij vlot afhalen en dit zijn absoluut de beste burgers, met vers gesneden frietjes, die ik ooit gegeten heb op de skipiste. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2016

Reizigers die Cookie Cafe Mossettes 2277 bekeken, bekeken ook

Val-d'Illiez, Portes du Soleil

Val D'illiez, Wallis

In Cookie Cafe Mossettes 2277 geweest? Deel je ervaringen!