“Heerlijke pizza, slechte service”
Beoordeling van The Bus

The Bus
Geclassificeerd als nr. 29 van 102 Restaurants in Kuta
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier samen gegeten met mijn vriendin, omdat de recencies veelbelovend waren. Aangekomen werden we niet geholpen, dus na 15 minuten maar zelf om de kaart gevraagd.
Eten en drinken werd snel geserveerd, maar het drank moest wel direct betaald worden (het eten niet).
De pizza smaakt heerlijk, maar de service is heel slecht. Het personeel is meer met elkaar bezig dan met de klant. Continu grappen met elkaar aan het uithalen en geen zicht op wat er in het restaurant gebeurd. Zo wilde wij graag nog een drankje bestellen, maar dit werd tot 5x toe niet gezien.
Daarnaast rookt het personeel in het restaurant.
Maar het aller irritants was dat er 8 á 9 kinderen rond liepen om armbandjes te verkopen, deze werden niet weggestuurd. De kinderen klommen op de zitplaatsen en ging handstanden doen en continu vragen of je iets wilt kopen. De kinderen gingen tussen je in zitten em zaten aan je, erg vervelend en totaal niet passend!

Wij zijn na ons eten en 1 drankje weg gegaan, aangezien wij toch niet meer werden geholpen en de kinderen de sfeer verziekte.

13 oktober 2017 beoordeeld

Hangover - Sailors delight, sailors delight, Sailors delight, sailors delight,Sailors delight, sailors delight,Sailors delight, sailors delight,Sailors delight, sailors delight - ALLDAYLONG!

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lisin was onze "bediener" de afgelopen 3 dagen. Geweldige jongen! De cocktails zijn de beste van Kuta.

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In tijden niet zo'n goede pittige chicken pizza gegeten. De pizza's hebben een perfecte bodem met heerlijk deeg. Neem er een cocktail bij en je avond is compleet. Je kan hier met gemak de hele avond chillen! Hippe plek om rond te hangen.

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De pizza's zijn heerlijk. De beste cocktails in town en een gezellige sfeer met goede muziek. Wij komen hier zeker terug!

Rikard Ä, Guest Relations Manager van The Bus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

In The Bus geweest? Deel je ervaringen!