“Lekker Aroy gezellig doen”

Sammy's Organic Thai Cooking School
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Eten en drinken in San Sai
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sammy is buiten een goede kok ook een goede entertainer. Het is een gezellige dag, waar je veel smaken leert, iedereen zelf moet koken. Een aanrader!

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke ervaring gehad. Je leert niet alleen de lokale gerechten en gewassen kennen, maar krijgt ook een geweldig kijkje in en rond het huis van de zeer gastvriendelijke Sammy. De hele familie is betrokken bij een zo goed mogelijke kookworkshop, inclusief heerlijk relaxen in een prachtige tuin. Dit is een echte aanrader en het brengt je even weg uit het drukke Chiang Mai.

18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke dag hebben we gehad bij Sammy!
Om 8.00u opgehaald...markt...
Daarna naar zijn boerderij buiten Chiang Mai.
Wat een heerlijke plek!!
Veel geleerd over de herkomst van alle ingrediënten waarover Sammy met veel grappen tussendoor verteld.
Samen met zijn vrouw en wat extra helpers werd alles erg goed geregeld.
Iedereen had een eigen kookplek en kon zelf aan de slag.
Ook konden we van de 5 gangen elke keer kiezen uit 2 soorten gerechten.
Tussendoor gerelaxed in de prachtige tuin, waar je je ogen uit keek naar alle mooie planten die er waren. Heerlijke zit en ligplaatsen. Zelfs de toilet verdiend een prijs! Sammy doet echt zij best om het iedereen naar de zin te maken.

Naast dat het erg leuk was om te doen hebben we ook nog eens heerlijk en in goed gezelschap gegeten!!

Als je een kookclinic overweegt?
Ga naar Sammy!!

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een heerlijke dag we hebben super goed thais leren koken ook heerlijk gerelaxt in de hangmatten! Al met al was het een top dag

Bekijk meer beoordelingen
5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, goede uitleg, relax goede sfeer door gastheer, gastvrouw en perfecte locatie. Resultaat super lekker eten top dag.

Reizigers die Sammy's Organic Thai Cooking School bekeken, bekeken ook

Chiang Mai, Provincie Chiang Mai
Chiang Mai, Provincie Chiang Mai

In Sammy's Organic Thai Cooking School geweest? Deel je ervaringen!