“Erg leuke kookcursus!”

Sammy's Organic Thai Cooking School
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Eten en drinken in San Sai
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
23 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke kookcursus, je leert veel over de herkomst van sommige thaise ingrediënten. Je kookt op eigen keus lekkere gerechten met goede uitleg. En met vooral plezier, Sammy is a very funny guy. Maakt veel grapjes. Na koken gezellig samen eten en daarna relaxen in de hangmatten. Daarna weer koken maar weer hele andere typische thaise gerechten. Tot slot nog een heel leuk kookboek mee. Heb echt een topdag gehad! Echt een aanrader!

10 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Sammy is een sympathieke grappige man die je eerst mee neemt naar de markt en je laat kiezen welke gerechtjes je wilt maken (uit enkele keuzes, 5 gangen menu).
Daarna geeft hij wat uitleg over de producten die je best wel en niet kunt kopen.
Op zijn mooie boerderij kook je allemaal je gekozen menu met hulp van een aardige kokkin en Sammy zelf. Er heerst een heel relaxte sfeer en na de luch kon je uitrusten in zijn hangmatten. Op het einde krijg je zijn kookboekje mee om thuis lekker Thais te koken!

18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dagje koken in Chiang Mai is toch wel een must. Zeker bij Sammy's Organic. Een hele grappige en vriendelijk man die je meeneemt naar ene lokale markt. Daarna naar zijn Farm, wat meer bijdraagt aan de sfeer dan koken in de stad.
We hebben heerlijk eten gemaakt, onze buiken super rondgegeten en lekker kunnen relaxen in de hangmatten.

Must do!

22 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangename en goed gevulde dag beleefd met Sammy. Je wordt aan je hotel opgehaald en eerst naar de locale markt gevoerd. Hier ontmoet je Sammy. Echt een hele leuke en grappige kerel. Beetje speciaal ook, maar dat maakt hem zo leuk. Je krijgt hier wat uitleg over verschillende ingrediënten en je mag je menu samenstellen. Sammy doet dan zelf zijn inkopen en terwijl mag je vrij rondkijken. Na een half uurtje wordt je naar Sammy's farm gevoerd, echt een prachtlocatie tussen de rijstvelden. Hier mag je dan je menu volledig zelf klaar maken. Tussentijd heb je nog een uurtje pauze om te rusten in de hangmatten.
Na de kookcursus krijg je ook nog een kookboek van Sammy, echt een leuk aandenken aan de mooie dag.
Neem ook zeker eens een bezoek aan Sammy's toilet, echt de moeite waard!

Bekijk meer beoordelingen
8 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Opgehaald bij hotel daarna naar de markt waar je alleen maar lokale bevolking ziet geweldig. Sammy is een beetje vreemd maar mede daar door super leuk :-).
De gerechten die we hebben gemaakt waren gek genoeg ook de lekkerste die we in Thailand gegeten hebben. Recepten hebben we mee gekregen ben benieuwd of het thuis ook gaat lukken

Reizigers die Sammy's Organic Thai Cooking School bekeken, bekeken ook

Chiang Mai, Provincie Chiang Mai
Chiang Mai, Provincie Chiang Mai

In Sammy's Organic Thai Cooking School geweest? Deel je ervaringen!