lgrabi924625
Gelderland, Nederland

Goed hotel

5,0 van 5 bollen19 sep 2023 beoordeeld
Mooi aanzicht met de klim op als je komt aan rijden. Vriendelijke mensen en de kamers zijn netjes, de bedden slapen goed en de douche is heerlijk. Ontbijt voor iedereen wat. En het avondeten is prima.
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 14 okt 2023
Thank you for your kind review! We look forward to see you again. Your team from Straelener Hof
Word beloond met One Key
Exterior View
14.8 km van Hotel Restaurant Straelener Hof
Meer hotels in Straelen bekijken
Beoordeeld op 13 juni 2023

+ grote gratis parking, gemoderniseerde kleine maar slim ingerichte kamer met een goed bed
- helemaal niet vriendelijk, lege minibar, geen airco, geen vliegenraam, openbare WiFi, scheerharen in badkamer, weinig tot geen service, etenswaren bij ontbijt niet afgedekt voor insecten, geen omelet en spek tijdens ontbijt, dranken bevinden zich in de gang van de receptie buiten de ontbijtzaal (niet gezien en niet naar verwezen)
Ik voelde me helemaal niet welkom. Ik was precies een ongewenste gast.

Datum van verblijf: juni 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 24 september 2022

Het hotel 'Straelener Hof' kan ik toch iedereen aanbevelen als een mooie locatie om te verblijven. Prachtig hotel, mooie kamers, uitstekend ontbijt en restaturant, en heel vriendelijke ontvangst van receptie als bediening van het personeel.

Datum van verblijf: september 2022
Lucia König, Inhaber van Hotel Restaurant Straelener Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2022

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten!
Wir freuen uns, dass Sie zufrieden waren und warten auf Ihren nächsten Besuch :-)
Bis dahin eine gute Zeit wünscht
Ihr Team vom Straelener Hof

Beoordeeld op 5 december 2021 via mobiele applicatie

Na verschillende recensies gelezen te hebben zijn we hier terecht gekomen. We hebben hier heerlijk gegeten voor een prima prijs. Zelfs ‘n speciale wens was geen enkel probleem. We komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: december 2021
Lucia König, Inhaber van Hotel Restaurant Straelener Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2021

Vielen Dank für Ihre Bewertung.
Wir freuen uns, dass es Ihnen im Straelener Hof gefallen hat
und Sie Ihre Erfahrungen mit uns teilen.
Wir freuen uns Sie wieder als Gast im Straelener Hof zu begrüßen.
Ihr Straelener Hof Team

Beoordeeld op 6 oktober 2019

Kamer super schoon en keurig, hotel erg gezellig uitZiend en heerlijk schoon. Eten was goed. Personeel vond ik teleurstellend. Weinig interesse, er was een bruiloft gaande in het hotel, gasten hebben tot 06.00 s morgens buiten staan schreeuwen en lachen, wat ik natuurlijk helemaal begrijp op een bruiloft. Ik snap niet dat dit niet even gemeld werd bij inchecken. Personeel was kort en heeft mij geen blik waardig gegeven. liep denk ik wel 6 man personeel rond maar deze leken erg druk te zijn Met de bruiloft. Ik zou zeker aanraden hierheen te gaan maar dit is voor het hotel echt iets om wat mee te doen. Ik kom elke week in hotels maar ik heb nog niet mee gemaakt dat je het gevoel kan hebben alsof je er niet bent. En toen wij na het eten naar buiten liepen, liep een van de meisjes achter ons aan om te vragen of we wel alles afgerekend hadden. Vanochtend bij het uitchecken weinig interesse, geen uitleg buffet of hoe of wat niet gevraagd hoe mijn ervaring was. Verder op het hotel zelf niets aan te merken.

Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
EvaW2079, Leiter Front Office van Hotel Restaurant Straelener Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2019

Vielen Dank für Ihre Bewertung.
Schön, dass Ihnen der Charme des Hotels gefallen hat und Sie dies positiv zum Ausdruck gebracht haben.
Wir bedauern sehr, dass wir Sie nicht vollkommen von unserem Hotel überzeugen konnten.
Das Sie nicht über die Hochzeit und damit einhergehende Lautstärken informiert wurden und auch, dass Sie das sowohl im Restaurant als auch beim Check out keinen guten Service erleben durften ist nicht unserem Standard entsprechend. Dafür entschuldigen wir uns.
Wir freuen uns dennoch, Sie wieder begrüßen zu dürfen und heißen Sie jederzeit gerne Willkommen.
Wir wünschen Ihnen bis dahin eine gute Zeit!
Ihr Straelener Hof Team

Beoordeeld op 23 oktober 2017 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst. De kamer was ruim, netjes en fris. De badkamer groot met inloopdouche. De bedden en kussens vonden wij prima. Erg rustige omgeving. De volgende ochtend uitgebreid ontbijt; heerlijk brood, vers fruit, door de cheffin zelfgemaakte marmelades enz. Alle medewerksters waren bijzonder vriendelijk. Als we weer in de buurt zijn, komen we zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2017
Angelika H, Manager van Hotel Restaurant Straelener Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2017

Many thanks for the great feedback. We are pleased that you enjoyed your stay and we look forward to welcome you again in the near future.
Best wishes
The Team of Straelener Hof