Beoordeeld op 9 september 2020

Hoe mooi is dit ...... .
Boetiekhotel met prachtige kamers midden de bossen.
De joviale ontvangst bracht ons meteen in de anti stress modus.
De 'warme' kamers zijn een lust voor het oog.
Lekker ontbijt in het leuk ingerichte bakhuis.
Ideaal gelegen om Veluwezoom te ontdekken per fiets of te voet.
Helaas was er slechts een kamer vrij voor 1 nacht.
We komen zeker terug om jullie fantastisch plekje nog wat meer te ontdekken .

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Midden in het bos gelegen kom je echt tot rust in hotel Beekhuizen. Zeer nieuw, maar mooi gebouwd en fraai ingericht. Helaas heeft het hotel geen eigen restaurant, maar in Velp zijn genoeg leuke tentjes, zoals Me and Mrs P, waar je goed terecht kunt. Het hotel heeft zowel een terras als een tuin waar je kunt zitten. Bovendien hebben veel kamers een leuk eigen terras.

Beoordeeld op 31 juli 2020 via mobiele applicatie

Een aantal dagen (meer dan 3) verbleven in dit prachtig gelegen boetiek hotel.
Pas geopend, sinds 3 maanden...dat is te zien. Alles is nieuw en mooi...
Parkeren prima op de beveiligde parkeerplaats...Entree is goed te vinden, en de check-in is bij het z.g Bakhuys. Een vriendelijke, gastvrije receptioniste ontvangt haar gasten en biedt een drankje aan. Vertelt in het kort de "zaken" die er toe doen.
De ligging is mooi, de tuin ligt er zeer onderhouden bij, daar is volop de aandacht naar toe gegaan. Da's anders bij onontgonnen " tuin" waar de 2 suites in het Poortgebouw op uitkijken. Dat is een grindplateau en onkruid, waar pas geplante bonen hun best doen te wortelen.
De Beekhuizen suite is netjes verzorgd.
Groot slaapvertrek met badkamer. Een bubbelbad en douche. Volop amenities in de badkamer.
In de kamer bevindt zich een magnetron ( zonder uitleg) en een chromecast afstand bediening, zonder info...er zullen gasten zijn die dit graag zouden hebben, waardoor het gebruik van beide handzamer wordt.
Twee t.v.'s...die aangaan zonder dat je dat wilt. De ontvangst hapert voortdurend. De Wi-Fi is niet van deze tijd. Begrijpelijk als je je in de bossen bevond, maar bedroevend slecht is het wel te noemen. En dat is Anno 2020 echt niet nodig...
Een telefoongesprek werd 4x onderbroken door de slechte ontvangst. Wel een aandachtspunt.

Gedurende het verblijf heb ik teveel wisselingen in personeel gezien. Bij het ontbijt, en bij de huishouding.
Een ervaren medewerkster niet gezien, wat resulteerde in het niet goed onderhouden van de kamer tijdens het verblijf. De dagelijkse schoonmaakbeurt leek meer een turn-down service in de avonduren.
Dit heb ik besproken , en daarna werd het opgepakt door de receptioniste.
Zij zocht contact met housekeeping.
Wat ik heb gemist tijdens mijn verblijf is de interesse van beide eigenaressen.
Als zij, binnen mijn optiek, tijdens b.v. het ontbijt meer aan p.r. zouden doen, en informeren naar ervaringen van gasten zou dat een schat aan positieve en minder positieve ervaringen opleveren.
Nu werd dit min of meer de receptioniste toebedeeld...die heeft haar handen vol aan het ontbijt en de uitcheck-procedure.
Het ontbijt, in shifts, tijdens Corona was prima!!
Goede producten, volop keuze. Verse producten...champagne en vruchtensap, goed brood en beleg.
On dit hotel wordt geen lunch of diner geserveerd. Op de kamer zijn beperkte mogelijkheden dit zelf te creëren, en de omgeving biedt volop mogelijkheden.

Prachtige wandelingen kan men hier maken, en fietstochten evenzo.

Boetiekhotel Beekhuizen heeft absoluut potentie om een trendsetter te worden in de omgeving, maar zal op enkele punten aandacht moeten besteden. Althans dat was mijn ervaring.

Beoordeeld op 30 juli 2020

Zeer mooie, sfeervolle kamers met oog voor detail. Alles is af, zowel de kamers, je terras, de tuin en het bakhuis, helemaal top! Kleinschalig en gezellig.
Heerlijk ontbijt, met vers fruitsap, fruitsla en diverse yoghurt en broodjes.
Willen meteen terug!

Kamertip: Kamer met eigen terras is echt leuk en uitzonderlijk
Beoordeeld op 17 juni 2020

Boutique Hotel Beekhuizen is een plek waar je echt even weg bent van de drukte en waar je heerlijk kunt relaxen en genieten van de rust.

Wij boekten de suite en kregen de Biljoen suite in het poortgebouw. De kamer is stijlvol, ruim en voorzien van een grote regendouche en heerlijk bubbelbad. Ook het eigen terras is heerlijk, maar ook als je een kamer hebt zonder terras is dit helemaal niet erg. Er staan lounge stoelen in het gras en er is een terras met voldoende plek en met aandacht voor de anderhalve meter afstand zonder dat je het idee hebt telkens heel erg op je tellen te moeten passen, heel ongedwongen.

Het poortgebouw dat toegang geeft tot landgoed Beekhuizen is prachtig en springt meteen in het oog. Je vanaf kunt hier heerlijke wandelingen maken of wat verder de natuur ik gaan met een gehuurde (elektrische) fiets via de vele routes in de omgeving.

Deze plek is echt een aanrader, er is aandacht voor detail en kwaliteit en de plek zelf en omgeving zijn heerlijk om uit te rusten.

Datum van verblijf: juni 2020