“Een droomvakantie.”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

philippev ...
Aalst, België
“Een droomvakantie.”
Beoordeeld op 3 augustus 2019 voor een verblijf in juli 2019

Van bij de aankomst tot bij ons vertrek hebben we hier genoten. Nadine en Peter doen dit geweldig. Het verblijf is net en goed uitgerust. We konden verkoeling vinden in het zwembad en binnen is er airco. Ideaal bij deze warme temperaturen. We konden mooie uitstappen maken.

Datum van verblijf: juli 2019
Je leeftijdgroep 25-34
Sabrina I
“genoten”
Beoordeeld op 17 maart 2017 voor een verblijf in oktober 2016

Ostra mooi oud stadje.De zee in Senigalia is dichtbij.Het is leuk vertoeven bij Nadine en Peter,zeer mooie en rustige ligging.De appartementjes zijn van alle comfort voorzien en het ontbijt die we bestelden was heerlijk.We gaan zeker terug

Datum van verblijf: oktober 2016
ChrisS110 ...
1 beoordeling
“Een echte aanrader !!!!!!”
Beoordeeld op 17 maart 2017 voor een verblijf in augustus 2016

Prachtig verzorgd appartement met een geweldig uitzicht. Heel gastvrije en vriendelijke ontvangst. Zeker van plan om nog eens terug te keren.

Datum van verblijf: augustus 2016
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren