“genoten”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Sabrina I
1 beoordeling
“genoten”
Beoordeeld op 17 maart 2017 voor een verblijf in oktober 2016

Ostra mooi oud stadje.De zee in Senigalia is dichtbij.Het is leuk vertoeven bij Nadine en Peter,zeer mooie en rustige ligging.De appartementjes zijn van alle comfort voorzien en het ontbijt die we bestelden was heerlijk.We gaan zeker terug

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Chris S
1 beoordeling
“Een echte aanrader !!!!!!”
Beoordeeld op 17 maart 2017 voor een verblijf in augustus 2016

Prachtig verzorgd appartement met een geweldig uitzicht. Heel gastvrije en vriendelijke ontvangst. Zeker van plan om nog eens terug te keren.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren