“Toplocatie!”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
“Toplocatie!”
Beoordeeld op 21 juli 2018 voor een verblijf in juli 2018

Ergens wat verscholen op een heuvelrug vind je Sotto La Quercia van Nadine en Peter. Zeer mooie, smaakvol ingerichte vakantiewoningen met een privéterras. We werden bij aankomst verwelkomt met een hapje en een drankje. De eigenaars doen er alles aan om je van bij aankomst welkom te doen voelen. Elke vraag wordt met de glimlach beantwoord. Er bestaat de mogelijkheid om dagelijks verse broodjes te laten bezorgen. Ook een complete en zeer uitgebreide ontbijtmand is mogelijk.
De appartementen (nieuwbouw sinds 2016) voldoen aan alle comfort tot airco en gratis wifi toe. 1x per week organiseren de eigenaars - vrijblijvend - een Italiaanse avond. Een aanrader!
Verder is de regio Marche nog vrij onbekend gebied voor (buitenlandse) toeristen ondanks dat er tal van bezienswaardigheden zijn. Zowel de bergen als de zee zijn dichtbij en bieden heel wat mogelijkheden op cultureel gebied of qua natuurbeleving. Een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
21 jul 2018
dank je wel Jo voor deze mooie woorden, het doet ons plezier dat jullie het hier naar jullie zin hadden en dat jullie zich hier "thuis" voelden, dat is wat wij onze gasten willen meegeven ! Hopelijk tot een volgende keer :)
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren