“Lekker gegeten voor 13 euro p.p”
Beoordeling van O Camelo

O Camelo
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in A dos Cunhados
Keukens: Portugees
3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Buffet met veel keus voor 13 euro p.p
. Verwacht geen 5* restaurant, maar wel veel keus en lekkere eten. Sfeervolle restaurant.

15 augustus 2017 beoordeeld

2de bezoek was als stel midden in de week en we hebben "a la carte" besteld. Eén enorme "espatada mixed carne" (saté) voor 2 personen. Verder diende het aangevuld te worden met buffet. Het eerste stukje vlees was tamelijk taai en liet ons het ergste vrezen, doch de overige stukken waren mals en lekker en perfect gebakken. De bediening is in mijn ogen een stuk beter geworden en het buffet was ook meer verzorgd, als hapje kregen we vooraf mosselen naturel: met enige reserve aan begonnen (als echte Belg en liefhebber van mosselen) doch ze hebben ons echt gesmaakt. Enige tegenvaller was de witte wijn -van het buffet- die niet fris genoeg was. 3de bezoek met vrienden en hun kinderen op zaterdag: gewoon buffet en dit was beter dan de vorige maal, soms wel problemen met de bevoorrading van de frietjes en chips maar er waren genoeg alternatieven. De witte wijn was nu wel goed gekoeld en smaakte dus ook beter (verwacht geen topkwaliteit). Je kan ook steeds een fles wijn bestellen (extra te betalen). Conclusie: best gaan in de week als je rustiger wil zitten, het blijft buffet maar voor deze prijs en kwaliteit viel het voor mij deze malen echt goed mee en dat voor mensen die huiverig zijn van buffets ;-) . BTW Het coctailtje aan het winkeltje (gemaakt op basis van hun huiswijn) was een heel aangename verassing, bij het 3de bezoek kregen we dit aangeboden in een andere variant en als aperitief: leuk en lekker!

27 september 2016 beoordeeld

Eten tussen de lokale mensen voor slechts 15 euro, verwacht geen sterrenniveau maar alles in buffetvorm a volonté (drank inbegrepen) met veel Portugese specialiteiten. De bediening is uitermate vriendelijk en het restaurant leuk aangekleed. De tuin is ook prachtig om eventjes te verpozen. Dit is een 'must do' alleen al voor de sfeer en check ook zeker het winkeltje in de tuin. De prijzen varieren raar genoeg : in het weekend 15 euro per persoon en tijdens weekdagen slechts 10 euro per persoon (de keuze is dan wel iets beperkter)

28 maart 2016 beoordeeld

Tijdens WE buffet, a volonté met drank inbegrepen. Zeker de tijd nemen als er speenvarken op 't spit ligt. Redelijk goed gegeten en zeker NIET ziek geworden achteraf. Enig minpunt is dat ze Galica van de tap hebben (wss goedkoper dan SuperBock of Sagres). Méér dan voldoende keus! Aparte zaal te huur voor feestjes. Hou er ekening mee dat het mega-groot is. Inrichting wel aangenaam.

22 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn samen met collega's (50) naar o camelo geweest. Het kwam er op neer dat ze de hoeveelheid mensen gewoon niet aankonden! Het vlees was te gaar, de patat en groente al koud en de sla was niet goed schoon. Een collega is ziek geworden van de half gare vis!
Het was ronduit slecht.

Reizigers die O Camelo bekeken, bekeken ook

Torres Vedras, Lisbon District
Vimeiro, Leiria District

A dos Cunhados, Lisbon District

Torres Vedras, Lisbon District

In O Camelo geweest? Deel je ervaringen!