“Geweldig”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Kamer Josephine
Kamer Elisah
Kamer Eisah
Kamer Josephine
Vernieuwd zwembad van 6/12 meter!
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Kenneth V
“Geweldig”
Beoordeeld op 4 december 2017 voor een verblijf in augustus 2017

Op doorreis in Frankrijk verbleven wij voor het 2de jaar op rij onverwacht terug in “une vie en quercy”. Het was weer een geweldige vakantie. De verwelkoming was hartelijk, er werd op het laatste moment nog voor een babybed voor onze dochter gezorgd, een kraaknette kamer, overheerlijke ontbijten en table d’hotes door Isolde, Franky gaf uitgebreid info over de streek, restaurantje werd voor ons gereserveerd,… Kortom wij kwamen niks tekort en hadden een zeer ontspannend en deugddoende vakantie. Wij gaan zeker terug want voelen ons er echt thuis!!

ellend172 ...
Gent, België
1 beoordeling
“Top locatie, top omgeving, top familie, top vakantie!”
Beoordeeld op 5 oktober 2017 voor een verblijf in september 2017

We kwamen aan in Une Vie en Quercy en mochten stante pede genieten van een lekker glas rosé in het aangename gezelschap van Isolde en Frankie. Hun drie fantastische dochters kwamen ons onmiddellijk welkom heten. Josephine, de middelste dochter, ging spelen met onze tweejarige meid. Die vond het natuurlijk schitterend en voelde zich direct kind aan huis.

Une Vie en Quercy is gelegen op een enorm landgoed met een onuitputtelijke accomodatie: een zwembad, trampoline, zandbak, petanquebaan, schommel, ... en gigantisch veel ruimte om te spelen! Op het hele domein vind je het ideale evenwicht tussen kindvriendelijkheid en ‘dat momentje dat je rustig zonder kindjes wil zijn’.

In Montaigue de Quercy kom je terecht in een rustige omgeving die ook niet lijkt op een onbewoonde wereld. Op korte afstand kan je tal van charmante dorpjes bezoeken. Daarnaast hoef je niet lang te rijden om een toffe chateau tegen te komen (wij gingen Chateau Latuc bezoeken, ook van een Belg). Wij vonden september ideaal omdat dit niet meer in het drukste deel van het seizoen ligt. Dat wil ook zeggen dat er minder toeristengerichte evenementen zijn. Er zijn trouwens twee supermarkten op korte afstand. Heel praktisch!

We verbleven 10 dagen in de gîte voor 4 personen. Alles ruim, nieuw en kraaknet! De trap met extra grote treden zorgde ervoor dat onze dochter vol zelfvertrouwen naar boven leerde stappen. Het terras van deze gîte is zo gelegen dat je er ’s avonds de zon hebt. Super voor de apero en het avondeten!Het weer stond niet echt aan onze zijde maar de gezelligheid van de gîte deed ons dat vergeten.

’s Avonds durfden we ook weleens in de gemeenschappelijke ruimte te gaan zitten. Frankie en Isolde kwamen er dan gezellig bij. Altijd fijne conversaties in een huiselijke sfeer! Goed om weten: Onze babyfoon had ook daar nog bereik en de koelkast was gevuld met Belgische biertjes. Dubbel feest!

Wij hadden een fantastische vakantie bij een oprechte gastheer en gastvrouw. Frankie en Isolde zijn topmensen met een inspirerende levensvisie die we meegenomen hebben bij onze terugkeer naar huis. Onze vakantie was veel te snel voorbij...

Christin ...
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Leven als god in Frankrijk!”
Beoordeeld op 15 augustus 2017 voor een verblijf in augustus 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Net thuis van een schitterend verblijf in Une Vie en Quercy!
We mochten genieten van :
- een schitterende locatie : mooie en nette kamer
- een gastvrije en warme ontvangst/verblijf bij Frankie, Isolde, Amélie, Elisah, Josephine en meme
- een zeer mooie omgeving : Frankie is steeds bereid om de nodige tips te geven

Wij komen terug, met kinderen en kleinkinderen!

Antwoord van management
25 aug 2017
Dank u wel voor de mooie commentaar!
deprijcke ...
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“zeer gul onthaal,heel behulpzaam en een perfecte uitvalsbasis voor verkenning van de streek”
Beoordeeld op 9 september 2016 voor een verblijf in augustus 2016
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Franky en Isolde besteden veel aandacht aan de gasten. Het is vooral gericht op gezinnen wat o.m. zijn oorzaak vindt in de 3 jonge meisjes van Franky en Isolde die dolblij zijn wanneer er ook speelmaten zijn op de site.
Franky richt zich ook met tips en triks voor de sportievelingen en voor de fietsers in het bijzonder.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: gul onthaal
Minpunten: geen bemerkingen
Reisgroep: Partner
Je leeftijdgroep 50-64
Vakantie met vrienden
Antwoord van management
10 sep 2016
Dank u wel Etienne voor het mooie commentaar
Een TripAdvisor-lid
“Fantastisch”
Beoordeeld op 2 september 2016 voor een verblijf in augustus 2016

Gite was zeer proper, lieve, behulpzame uitbaters met 3 geweldige dochters.
In 1 woord "fantastisch".

Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Vriendelijkheid en hygiene
Minpunten: Geen WiFi in de gite
Reisgroep: Kleine kinderen
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
kittyclae ...
1 beoordeling
“Prachtig domein in prachtige streek!”
Beoordeeld op 12 augustus 2016 voor een verblijf in juli 2016

Bij aankomst hadden we direct al een vakantiegevoel. We werden goed ontvangen met een aperitiefje op het terras in het zonnetje! De kamer Amelie waar wij logeerden was zeer mooi, kraaknet en groot genoeg voor ons 5. Het ontbijt was prima! De table d'hote was zeer verzorgd en lekker! Onze kids hadden een supertijd. De eigenaars zijn zeer behulpzaam en de 3 dochtertjes zijn lieve, sociale en leuke kinderen. Er werd flink samen gespeeld. Een adresje om te onthouden, wij komen zeker terug!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: De rust, de faciliteiten op het domein, de sfeer, de kindvriendelijkheid, ...
Minpunten: Ons verblijf dat te kort was
Reisgroep: Kleine kinderen
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
Karolien ...
2 beoordelingen
“Ontspannende kindvriendelijke vakantie”
Beoordeeld op 7 augustus 2016 voor een verblijf in juli 2016

Wij hadden een weekje vakantie op het mooie vakantiedomeinen, we verbleven in de gite voor 6 personen, een zeer grote mooi ingerichte gite, met een leuk terrasje. Op het domein kunnen de kinderen spelen in de zandbak, op de schommel of trampoline. Als je even wat rust wil zijn er de verschillende hangmatten waar je even kan rusten of een boek lezen. het zwembad is eveneens prachtig met een mooi zicht op de natuur.
In de omgeving zijn vele authentieke dorpjes en leuke marktjes.
Isolde en Frankie staan altijd paraat! We hebben een zeer ontspannende vakantie gehad!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren