Vandaag geopend: 09:00 - 17:30

vanaf US$ 50,44
vanaf US$ 39,27
vanaf US$ 61,72
Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

Super leuk en interessant, geholpen door het zeldzame zonnetje. Gemoedelijke sfeer en behulpzaam personeel.

Datum van activiteit: augustus 2019
shannonheritage, Manager van Bunratty Castle and Folk Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Thank you for your lovely review and we are so delighted to hear you had an enjoyable visit to Bunratty.

Kind regards,

Beoordeeld op 26 juli 2019

Leuk kasteel en de moeite waard om te bezoeken.
Dompel je nadien onder in de verleden tijd en wandel door het folklore park, een echte aanrader

Datum van activiteit: mei 2019
shannonheritage, General Manager van Bunratty Castle and Folk Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019

Hi Lu2600

Thank you for your lovely review and we are so delighted to hear you had an enjoyable visit to Bunratty,

Kind regards

Beoordeeld op 22 juli 2019 via mobiele applicatie

Het kasteel (de toren) is wel de moeite waard om in te gaan, maar t is wel erg krap met drukte. De huisjes zijn ook leuk en origineel; de rest is toeristenvernaak

Datum van activiteit: juli 2019
shannonheritage, Manager van Bunratty Castle and Folk Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

Dear aartjanwissink

We are happy to hear you enjoyed your visit to our castle and cottages.
We hope to welcome you back in the future.

Kind regards,

Beoordeeld op 27 januari 2019

Op een grijze regenachtige dag het kasteel in en je waant je terug in de middeleeuwen! De gangen en trappen in het kasteel zijn klein en smal, je moet goed opletten waar je loopt. De kamers zijn simpel ingericht en aangekleed.Het kasteel is mooi in zijn geschiedenis maar persoonlijk was ik er snel mee klaar. Veel te druk met toeristen.
Het folklore park dat er direct achter ligt is wel de moeite waard, oude cottages en oude ambachten. De cottages kun je van binnen bekijken met hun authentieke inrichting. Er werden bak lessen in oude stijl gegeven en muziek gemaakt. Ezeltjes lopen rond, erg leuk allemaal.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 23 september 2018

Wij hebben daar gegeten en het was geweldig. Het eten is ontzettend goed. Je moet wel door eten, want het gaat best snel.
Het entertainment is geweldig. Absoluut een aanrader.

Datum van activiteit: september 2018