“Gezellig en druk”

Durty Nelly's
Geclassificeerd als nr. 5 van 12 Restaurants in Bunratty
Keukens: Iers, Vis en zeevruchten, Bar
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

We waren hier met een groepsreis voor een Ierse avond. We kregen in een aparte ruimte een prima maaltijd, die snel werd geserveerd. Na afloop de pub zelf in geweest die erg druk was, Het optreden viel in die zin tegen dat er weinig echte Ierse muziek werd gespeeld. Muziek was verder wel goed. Er waren de nodige locals, die voornamelijk op het terras zaten en binnen kwamen om een drankje te halen. Verder reuze gezellig, we hebben ons prima vermaakt.

Datum van bezoek: september 2019
DurtyNellys1620, Manager van Durty Nelly's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Thank you Loetk1250 for your recent lovely review. We are delighted you enjoyed your meals and enjoyed your evening. We do appreciate feedback and look forward to your next visit. Durty Nelly’s

22 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Om persoonlijke redenen moesten we hier eten jaar t was de moeite. Het eten is oké en de bediening vriendelijk. Echte pub sfeer

Datum van bezoek: juli 2019
DurtyNellys1620, Manager van Durty Nelly's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Thank you for your lovely review. We are delighted you enjoyed your visit and enjoyed your meals. We do appreciate feedback and look forward to your visit. Durty Nelly’s

24 mei 2019 beoordeeld

Je moet deze pub zeker bezoeken; is een historisch element in Bunratty. Misschien is het verhaal van Durty Nelly echter spannender dan de pub zelf. Veel toeristen, weinig locals.

Datum van bezoek: mei 2019
DurtyNellys1620, Manager van Durty Nelly's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2019

Thank you for your lovely review. We do appreciate feedback and look forward to your next visit. Durty Nellys

1 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier altijd een pubmeal tijdens onze rondreis in Ierland. Het eten is goed en de muzikanten maken in no time een supersfeertje. De gasten vinden het geweldig

Datum van bezoek: oktober 2018
DurtyNellys1620, Manager van Durty Nelly's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2018

Thank you Lianne K for your recent review. We are delighted you enjoyed your evening. We do appreciate feedback and look forward to your next visit.
Durty nellys

28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn hier even gestopt voor koffie en wat een ontzettend leuke zaak om te zien van binnen en van buiten. Zit wel vol met busreiziger die hier de lunch gebruiken dus erg druk. Koffie was de beste die ik in Ierland heb gehad

Datum van bezoek: augustus 2018
DurtyNellys1620, Manager van Durty Nelly's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2018

Thank you for your recent review. We are delighted you enjoyed your visit. We do appreciate feedback and look forward to your next visit.
Durty nellys

Reizigers die Durty Nelly's bekeken, bekeken ook

Bunratty, County Clare

In Durty Nelly's geweest? Deel je ervaringen!