“Heerlijk gegeten. ”

Hyland's Burren Restaurant
Geclassificeerd als nr. 9 van 16 Restaurants in Ballyvaughan
Keukens: Iers
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat heerlijk hebben we gegeten zeg. Ze bevelen een plaatselijk restaurant aan maar het eten in het hotel is erg lekker. We waren verrast. De sfeer ( inrichting) ziet er niet minder uit maar later op de avond werd het druk en de
kwaliteit van het eten doet je alles vergeten. Echt top

HylandsHotel, Guest Relations Manager van Hyland's Burren Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Thank you Petra for sharing such a good review of your dining experience with us. We look forward to welcoming you back some time again.

5 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne Ierse Pub met een restaurant gedeelte. Daar heel goede fish & chips gehad, mooie zalm en een uitstekende lamsbout! Vriendelijke snelle bediening, verwacht geen culinaire hoogstandjes maar wel het betere pubfood.

29 mei 2016 beoordeeld

Prima eten met een goede prijs/kwalteitsverhouding. Zo ie zo prettig om een te eten en te slapen in hetzelfde hotel

30 juli 2015 beoordeeld

Smaakvolle gerechten, die tevens mooi opgemaakt zijn. Enorm genoten van de geitenkaas in hazelnootkorst. Neem een hoofdgerecht met vis. Het personeel is vriendelijk en bekwaam.

29 juli 2015 beoordeeld

Gaan eten met de familie. Crab claws (goed), burren lamb chops & roast veg (uitstekend), hamburger voor de zoon, goede desserts. Ook de keuze uit de sandwich bar is goed. Alles goed en degelijk. De live music & ambiance tot in de late uurtjes zijn echt super. Was ons aangeraden door de uitbater van de B&B waar we verbleven, terecht.

Reizigers die Hyland's Burren Restaurant bekeken, bekeken ook

In Hyland's Burren Restaurant geweest? Deel je ervaringen!