Beoordeeld op 13 september 2018

Ik kwam in de avond wat later aan dan gepland, maar op zich geen probleem. Misschien beter om het nog even te laten weten. Parkeren voor de deur en een ruime kamer en badkamer met douche, wastafel en wc. Goed bereikbaar aan de weg. Gebruik gemaakt van de laundry service, dat is ideaal. En netjes verzorgd. Ook breakfast is zeer uitgebreid te noemen en daarnaast wat al klaar staat kun je nog beel laten bereiden. Zeker een plaats om terug te komen.

Kamertip: Niet nodig is top.
Verbleef: september 2018, reisde alleen
Beoordeeld op 13 september 2018

Ik zat er samen met 7 andere fotografen voor een reis van Nordic Vision fotoreizen te begeleiden. De locatie is perfect voor een reus in de Burren. De eigenaars zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij. Volgend jaar ga ik er weet heen dus.

Verbleef: september 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 september 2018

Alles is goed wij hebben maar een tip, volhouden zo!!! De locatie is net buiten het dorp dus voor hete avondeten even het leuke dorp in en daar zit bijvoorbeeld verscholen gelegen, een uitstekende Italiaan maar wat te denken van de pubs. Prima eetgelegenheden hoor.

Kamertip: Perfect echt wij kunnen niets negatiefs fantaseren!
Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 augustus 2018

Fijne ontvangst en warm welkom. Mooie kamer en goed advies over wat er te doen was in de buurt.Tip: 50 meter voor het huis een bord met de naam. Vreemden weten dan beter waar ze moeten afslaan, vooral als links rijden voor de toerist lastig is!

Kamertip: Het bed mag iets langer zijn!
Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 augustus 2018

Lekker geslapen, heerlijk ontbijt! Prachtig gelegen in het rotsgebied De Burren. Goede plek om te wandelen en dicht bij prachtige uitstapjes naar de Aran Eilanden en de Cliffs of Moher. Het ligt net buiten het dorp iets te ver om even naar een restaurantje te lopen. In het dorp waren genoeg eetgelegenheden.

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie