Beoordeeld op 8 september 2016 via mobiele applicatie

Wat achterstallig onderhoud en niet het allerschoonste hotel (lekkage op de gang, rommel onder het bed, stof boven de bedden en een half schoongemaakte kraan).
We hadden een redelijk ruime kamer die niet gehorig was. De bedden waren wel schoon en lagen heerlijk!
Het ontbijt was redelijk. We zouden er toch niet gauw teruggaan.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 22 juni 2016

Het hotel is over het algemeen best wel oké, alleen jammer dat wij met onze zware koffers drie trappen op moesten lopen. Ten tijde dat wij er waren was er in het dorpje zelf niks te beleven. Het restaurant van het hotel was wel goed.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 29 mei 2016

Prima hotel, goede ligging. Eten in restaurantgedeelte was goed. Ze hebben een gezellige bar. Af en toe live muziek. Wel drie trappen op voordat wij bij de kamer waren. Geen lift. Vele nationaliteiten in het hotel. Iets wat wij heel leuk vinden. Koffie- en theefaciliteiten.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 9 september 2015

Prima hotel in een klein dorpje. Er was de zondag dat wij er waren een crafts fair, waar traditionele Ierse souvenirs gekocht konden worden. Daardoor was het gezellig druk in het dorpje. Leuke Ierse pub.

Kamertip: Wij hadden een rustige kamer aan de achterzijde op de begane grond.
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 1 augustus 2015

Prima hotel. Ruime kamer met 2 lekkere stoelen (om in te lezen). TV met erg wenig zenders, maar waar kom je voor naar Ierland? Wifi aanwezig. Geweldig ontbijt. En zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Aanrader.

Datum van verblijf: juli 2015