“Een goed uitvalsbasis voor de kustwandeling”
Beoordeling van The Summit Inn

The Summit Inn
Geclassificeerd als nr. 19 van 45 Restaurants in Howth
Keukens: Pub-restaurant
31 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De eindhalte van de bus uit Dublin is tegenover deze Inn en daardoor ideaal om iets te eten of te drinken. De dagsoep die we hier hebben gegeten was heerlijk. Door de drukte was het even wachten op een tafel maar de sfeer en het eten was het wachten waard. Tot slot viel de rekening ook nog mee.

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echt Ierse café waar het zeer gezellig is om wat te eten en of te drinken. De keuze is uitgebreid en ligt aan de einde van de wandelroute langs de kliffen.

2 februari 2017 beoordeeld

We hebben de Darttrein genomen vanuit Connolly station ( is ook met je Dublinkaart te gebruiken!) en in een klein half uur sta je midden in het kustplaatsje Howt.
Neem de cliff wandeling ( gratis kaartje in een winkeltje naast het station of bij VVV)
En als je bij een parkeerplaats komt in de buurt van de vuurtoren, ga dan een stukje naar beneden de Bailey Greenroad af. Op de hoek zit dit gezellige restaurant ( met openhaard) waar je heerlijk kunt uitrusten en voor de inwendige mens kunt zorgen. Uitgebreide kaart en dag aanbiedingen. Wij hadden een heerlijke aardappelsoep met spek en knoflook...zo simpel en heerlijk. Vriendelijke bediening, die je weer verder op pad wijst.
Aanrader!

8 januari 2017 beoordeeld

Wij waren bezig met een wandeling langs de kliffen ven Howth. Wij waren opzoek naar een plekje om even op te warmen en even wat te eten. In onze reisgids stond deze pub aangegeven. Het is ook een van de enige op de weg naar Hotwh. Je kunt hier gezellig zitten. Er is ook een open haard, wat naar mijn idee erg gezellig is.

31 oktober 2016 beoordeeld

Vanuit Dublin met de trein naar Howth en dan een cliffwandeling brengt je bij the Summit Inn. We hadden er van tevoren een tafel gereserveerd voor 10 personen voor onze lunch. En dat was maar goed ook want het was er lekker druk. Veel Ieren keken naar rugby op de grote schermen en wandelaars legden er aan voor een natje en een droogje. Prima kaart en fijne Ierse gastvrijheid. Lekker gegeten.

Reizigers die The Summit Inn bekeken, bekeken ook

Howth, Graafschap Dublin

In The Summit Inn geweest? Deel je ervaringen!