“Leuke taverne vlakbij de haven van Howth”
Beoordeling van The Abbey Tavern

The Abbey Tavern
Geclassificeerd als nr. 1 van 45 Restaurants in Howth
Keukens: Iers, Pub-restaurant
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Heerlijk eten en ongedwongen sfeer op 16e eeuwse lokatie. Een pint Rockshore is ook aan te raden! De bediening is ook erg vriendelijk!

RichardTobin, Owner van The Abbey Tavern, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2018

Hallo bjornr974, we zijn erg blij dat je genoten hebt van je bezoek aan The Abbey Tavern. Bedankt voor je lieve woorden. Met vriendelijke groet, Richard Tobin

19 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige pub met kwalitatief goed eten en leuke sfeer. De bediening is zeer vriendelijk. Een aanrader voor wanneer je in Howth bent.

RichardTobin, Owner van The Abbey Tavern, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 april 2018

Hallo laurawerner2018, hartelijk dank voor het bezoeken van The Abbey Tavern en voor het aanbevelen van toekomstige gasten - we stellen het zeer op prijs. Vriendelijke groeten, Richard Tobin

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de mooie wandeling,genoten van het lekkere eten en het vriendelijke personeel.
Zo konden we verschillende biertjes proeven voor we er een kozen. Erg leuk.

RichardTobin, Owner van The Abbey Tavern, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2018

Hallo dettemaarten, bedankt voor het bezoeken van The Abbey Tavern na je wandeling in ons mooie dorp Howth. We zijn erg blij dat je van je bezoek genoten hebt. Vriendelijke groeten, Richard Tobin

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de buurt van de pier zagen we een pittoresk restaurant liggen. Toen we naar binnen liepen waren we meteen verkocht. Gezellige pubinrichting, servicegerichte bediening. We aten omelet en ceasarsalade. Goed klaar gemaakt. Grote porties. Lekker.

RichardTobin, Owner van The Abbey Tavern, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 augustus 2017

Hallo werven, heel erg bedankt voor een bezoek aan The Abbey Tavern. We zijn zo blij dat u uw bezoek genoten en we danken u zeer voor uw opmerkingen. Met vriendelijke groet, Richard Tobin

30 april 2017 beoordeeld

Dit restaurant heeft geen aparte lunchkaart. Ik koos dus een klein gerecht, maar dat was ook echt klein. Wel lekker, maar niet heel bijzonder. Duur voor de hoeveelheid. De bediening vond ik afstandelijk.

Reizigers die The Abbey Tavern bekeken, bekeken ook

Howth, Graafschap Dublin

In The Abbey Tavern geweest? Deel je ervaringen!