“The best fish and chips take away”
Beoordeling van Beshoffs Bros

Beshoffs Bros
Geclassificeerd als nr. 5 van 45 Restaurants in Howth
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke fish en chips. Schappelijke prijs. Ook genoeg alternatieven voor niet-visliefhebbers. Eenmaal buiten word je wel achtervolgd door zeer agressieve meeuwen. Wij zijn uiteindelijk de auto ingevlucht en hebben daar gegeten.

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst krijg ik gelijk de geur van gebakken vis in mijn neus die niet in goede verse olie gebakken is. Die geur blijft ook de hele rit in mijn neus hangen. Ik bestel de cot en prawns. De vis zonder de deeg is redelijk maar ik laat de enorme hoeveelheid friet en deeg liggen. Nee dit valt tegen. Kwam misschien met de verkeerde intentie binnen. Qua kwaliteit stelt het niet veel voor. Het is meer een Fish en chips tent. Overslaan zou ik zeggen. Ook veel te duur voor deze kwaliteit.

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere verse vis met een krokante deeglaag! Heerlijke remoulade en knoflookmayonaise. Op advies van de serveerster *****(!) de mini fish and chips van het kindermenu gekozen : die is meer dan genoeg voor een snack of lunch!

23 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wouw, groot nadeel als je hier fish en chips neemt. Daarna zal het overal tegenvallen. Hier is het extreem lekker en zo droog gebakken dat het niet eens zo vet is. Knapperig korstje, gevuld met hele mooie kabeljauw (cod). Een enorme grote portie. En leuk een grote fles water kost hier maar 2,50 omdat ze dit zelf produceren. Maar de wijn is ook zalig! Aardig personeel. Naast fish en chips zijn hier bijna alle zeevruchten, schelp/ schaal dieren ook verkrijgbaar. Dus na de wandeling over de kliffen vul je hier met veel plezier je calorieën weer aan!

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de snelle en eenvoudige hap. Fish (cod) en chips gekozen. Zoals je mag verwachten prima verse vis, mooi beslag (niet te dik of overheersend van smaak) en lekker krokant. Frites ook prima. Saus had wat meer mogen zijn (klein bakje).

Reizigers die Beshoffs Bros bekeken, bekeken ook

Howth, Graafschap Dublin

In Beshoffs Bros geweest? Deel je ervaringen!