“Mmmm”

Geclassificeerd als nr. 3 van 46 Restaurants in Howth
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten leuke sfeer net buiten de drukte gelopen van toeristen! Moeilijk kiezen op de kaart alles is gewoon lekker. Snel eten snelle bediening lekkere wijn!

19 maart 2017 beoordeeld

Dit restaurant ligt op een half uur van Dublin met de DART. Dit is een klein restaurant waar 20 mensen kunnen tafelen. We maakten een reservatie en gingen eten op maandagmiddag. We kregen een tafel aan het raam, deze tafel hoor je wel te delen met andere aangezien de kleine capaciteit van het restaurant. Je combineert best een 2-tal gerechten met elkaar per persoon (3 lijkt wat veel). We namen de Seafood Chowder. Dit was een romige soep met erg veel smaak die wel vulde. We kozen ook voor de fish and chips, dit was een goede uitvoering van een klassieker. Was erg vers en had een eigen twist. Verder kozen we de Prawns (Pil Pil), deze zijn erg pikant, maar laat je daardoor niet afschrikken, je proeft de zee, zo vers waren deze garnalen. Verder was de dressed crab zeer rijk aan smaak, een ogenschijnlijk zeer simpel gerecht kreeg op deze manier zeer veel veel smaaktoetsen. Qua interieur was het eerder huiselijk, sober, gezellig. Een meerwaarde als je Howth bezoekt.

29 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit visrestaurantje in Howth, een half uurtje met de trein vanuit Dublin, serveert voornamelijk verse vis in tapavorm. De heel lekkere vis en schaal- en schelpdieren komen uit hun eigen vishandel naast de deur. Heel gezellig klein restaurantje met ook enkele tafeltjes buiten.

9 juli 2016 beoordeeld

Zeer lekker spijtig geen bier te verkrijgen juist wijn niet teveel brood als je bijbesteld 2 sneetjes 1,5 euro extra

17 september 2015 beoordeeld

Op advies van locals wezen eten en is niet tegengevallen
klein tentje en bijna altijd druk waardoor je soms moet wachten op een tafel of eerst buiten zit maar jammer genoeg heeft het geen terras in de zon dus dan is het al snel koud maar konden gelukkig snel naar binnen
verder vond ik dat je er goed kon eten lekkere verse visproducten maar we hadden ook niks anders verwacht in zo'n vissersdorpje

Reizigers die Octopussy's Seafood Tapas Bar bekeken, bekeken ook

Howth, Graafschap Dublin

In Octopussy's Seafood Tapas Bar geweest? Deel je ervaringen!