“Nice food”

Geclassificeerd als nr. 8 van 45 Restaurants in Howth
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
6 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten, vriendelijke bediening. Lokaal bier en seafood!
Wat moet een mens meer.
Best lekker, basic, maar lekker. Meer moet niet.

6 november 2016 beoordeeld

Na aankomst in Ierland gelijk naar Howth gereden en lekker rond gewandeld en in dit restaurant gegeten. We hadden een mix schotel voor 2 personen. Was erg lekker. Onze dochter een pasta die ze ook erg lekker vond. Het restaurant zag er gezellig en schoon uit, de bediening was erg vriendelijk. We waren wat laat voor de lunch dus het was niet druk.

29 juni 2015 beoordeeld

leuke tent, wel druk op een zondag in april, leuke omgeving ook om een clif wandeling te maken en de foodmarket te bezoeken, Haven is redelijk uitgebreid, ook veel vissersschepen, leuk theatertje aan eind van de pier, meestal is er wel een gastoptreden van een zanger/gitarist. Gemakkelijk met bs te bereiken, leuke tocht daar naar toe

6 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een uitstapje, toen we in Dublin waren, zijn we hier gaan eten. Verse vis (heerlijke gerookte zalm en de mosselen in een heerlijk sausje). De andere vissoorten zijn helaas allemaal gefrituurd en dat is wel jammer. De smaak van de verse vis is daardoor bijna volledig verdwenen. Maar een uitstekende bediening en zeer schappelijk van prijs.

10 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Vis gebakken in olie. Vette hap.
Prijs kwaliteit klopt maar er zijn betere restaurants aan de haven. Mijn advies kijk even verder

• Sfeer

Reizigers die Deep bekeken, bekeken ook

Howth, Graafschap Dublin

In Deep geweest? Deel je ervaringen!