Beoordeeld op 21 juni 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf gehad, prachtige kamer ontvangen met uitzicht op het meer. Echt het Ierland gevoel door de mooie omgeving en een ontzettend leuk hotel. Het gebouw is mooi onderhouden en de inrichting is klassiek. Vriendelijk ontvangst en heerlijk gegeten in het restaurant. Zeer uitgebreid ontbijt buffet met uitzicht op het meer.Plaatsje is ook heel leuk om te bezoeken.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 4 juni 2019

Door touroperator was kamer 25 geboekt, klein, uitzicht over plastic dak en parkeerplaats, gehorig. Inrichting gedateerd, matig bed, douche koud en warm, wel perfect schoon. Ontbijt uitstekend, erg vriendelijke mensen. Voor 165 euro per nacht verwacht ik echt iets beters.

Kamertip: Boek in ieder geval een kamer met zeezicht
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 18 oktober 2018

Onze eerste verblijfsplek in Ierland en gelijk een meer dan goede ervaring! Als je de lodge boekt heb je een heerlijk ruim verblijf met goede bedden, een fijne badkamer en een prachtig uitzicht. De medewerkers waren stuk voor stuk vriendelijk. Het ontbijt was ook goed voor elkaar. Ook hebben we er tweemaal 's avonds gegeten. De mosselen en de vegetarische spicy burgers zijn een aanrader. Ook de kleine bierproeverij is zeker een extra plusje waard. Samengevat: een aangename verrassing!!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 1 augustus 2018

Samen met man en dochter maken we een rondreis en verbleven twee nachren in Casey’s of Baltimore hotel. Een double room en een single room, maar beiden zijn even groot, met een tweepersoonsbed en een eenpersoonsbed, kastruimte, twee stoelen en en tv.
Prima badkamer met ligbad en douche, lekkere grote handdoeken. Schitterend uitzicht over het water, en ruim voldoende parkeerplek. We werden enorm vriendelijk ontvangen en hebben het uitstekend naar onze zin.
Ontbijt is deels in de vorm van een buffet, met toast, yoghurt, vers fruit en de lekkerste scones die ik ooit gegeten hen!
Voor gebakken eieren, worstjes en andere warme items moet je even doorgeven wat je wil hebben dan wordt het speciaal gemaakt. Top!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 9 juni 2018

2 nachten verbleven tijdens een rondreis. Het hotel is gelegen op wandelafstand van het centrum van Baltimore. Vriendelijk onthaal, warm welkom met een hapje en een drankje van het huis. Mooie ruime kamer met uitzicht op de baai, degelijke badkamer. Bedden van goede kwaliteit. Wifi is soms zwak. Het hotel beschikt over een leuke bar en een degelijk restaurant. Ideaal hotel om even tot rust te komen.

Datum van verblijf: juni 2018