“Leuk plekje en vriendelijke bediening ”

Breens Riverside Cafe & Bistro
Geclassificeerd als nr. 8 van 15 Restaurants in Sneem
Keukens: Iers
23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gezeten met uitzicht op de waterval. Vriendelijk personeel en heerlijk appelgebak gegeten . Ook prima prijzen.

Schrijf een beoordeling

26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Sneem is zeker een bezoekje waard. Riverside Café maakt het helemaal af. Bijzonder lekkere authentiek Ierse keuken en de desserten waren helemaal te gek!

17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat het terras leuk ligt langs een riviertje, zijn we daar even gaan zitten voor een snelle lunch. De soep die wij bestelden bleek onvoldoende voor twee personen, de alternatieve sandwich was een tegenvaller qua smaak. Verder was alles vies, het glas bij mijn cola was ondoorzichtig, het bord plakte aan de onderkant en aan het pakje boter zat jam, blijkbaar was dit al eerder geserveerd geweest. De details van het toilet zal ik u verder besparen. Kortom, een vieze tent, je kan beter iets anders uitzoeken!

2 mei 2016 beoordeeld

Denk, voor een snelle lunch dat je er qua prijs/kwaliteit goed zit, 't is te zeggen, ik ben er toch tevreden

30 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De seafood chowder vooraf was heerlijk en zowel de scampi's als de stew waren prima. Kinderen moesten het doen met een pizza uit het vriesvak die met €11.95 zwaar overpriced is. De wijn is wel redelijk geprijsd voor Ierse begrippen.

Reizigers die Breens Riverside Cafe & Bistro bekeken, bekeken ook

In Breens Riverside Cafe & Bistro geweest? Deel je ervaringen!