“Gezellige pub”

Keukens: Barbecue, Iers, Bar
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Reuze gezellige pub met zeer vriendelijk personeel en goed eten voor niet te veel geld. Ook kun je bij mooi weer nog genieten van het prachtige uitzicht op het terras. Aanrader...

7 april 2016 beoordeeld

Hebben vissoep en dagsoep gegeten. Was heel lekker . Nadien kip koude schotel en kip-pie. Die kip-pie is een soort videevulling in een mooi kommetje met bladerdeeg bedekking. Heel lekker. Is ook een super gezellige zaak met gemakkelijk contact met de lokale mensen

30 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn als je hongerig bent, dat je goed geholpen wordt! We moesten even geduld hebben maar toen we een tafel hadden lieten we ons het eten goed smaken. De Ierse keuken is niet bijzonder en het is gewoon pubfood maar desondanks erg lekker. Pint Guinness ernaast en de avond is geslaagd.

21 mei 2015 beoordeeld

In de bar waar veel locals komen, en soms live music is, kun je hier een eenvoudig, maar goed bord eten krijgen.

10 mei 2013 beoordeeld

Heerlijk borrelen en eten bij de openhaard en als het mooi weer is een leuk terras met met prachtig uitzicht op de rivier. Eten prima en sfeer zeer gemoedelijk.

Reizigers die D O'Sheas Bar bekeken, bekeken ook

In D O'Sheas Bar geweest? Deel je ervaringen!