“Rondreis Ierland”
Beoordeling van Mitchell's Restaurant

Mitchell's Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 36 Restaurants in Clifden
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
22 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

genoten van het 3 gangen menu. voldoende keuze uit de diverse gerechten. voor een betere plaats in het restaurant is reserveren aan te raden.

11 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten en ook een goede bediening, enig minpuntje was het rumoer, maar dat kan je zo eens hebben in een restaurant. Mij is het in ieder geval uitstekend bevallen.

24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De gegratineerde oesters met kaas zijn heerlijk. Het typische Ierse sodabrood is een heerlijk. De gerookte zalm met kappertjes, de kabeljauw en de zelfgemaakt frites waren top.

11 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op rondreis door Ierland treffen we vrienden in Clifden. We gaan eten bij Mitchell's en genieten een voortreffelijk maal. Geheel terecht aanbevolen door tripadvisor-collega's. Top !

3 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant en warm ontvangst. Vriendelijk personeel en we kwamen zeker niets te kort. Moesten niet lang wachten op ons eten, wat trouwens heerlijk was! Mosseltjes waren goed klaargemaakt (enkel aan de kleine kant) en mijn visschotel was fantastisch! (Krab, fresh zalm, gerookte zalm, gepeperse makreel, oesters en mossels). Bij dit dronken we een heerlijke huiswijn Chardonnay! Prijs kwaliteit is uitstekend!

Reizigers die Mitchell's Restaurant bekeken, bekeken ook

Clifden, County Galway

In Mitchell's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!