“Een aanrader”
Beoordeling van Restaurant Darcy Twelve

Restaurant Darcy Twelve
Geclassificeerd als nr. 2 van 38 Restaurants in Clifden
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten hier. Zeker de seafood chowder is een aanrader. Ruime porties. Wij hadden een 3-gangen menu maar kregen het niet op. Als je tussen 17u en 18u komt krijg je korting. Heel vriendelijke bediening, gerechten zijn snel klaar en verzorgd. Een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

30 december 2018 beoordeeld

Hier hebben we heerlijk gegeten met prima service. We hadden niet gereserveerd, maar gelukkig hadden ze nog een tafel vrij. Een visschotel en de beef guinness gehad. Allebei prima. De dagsoep was ook heerlijk. Niet goedkoop (de visschotel met name), maar je krijgt waar voor je geld. Goede bediening en lekkere lokale biertjes.

Datum van bezoek: augustus 2018
14 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van TripAdvisor hier gedineerd (Reserveren is aan te raden).
Heerlijk Visschotel en partner een Thaise Kerrie schotel met Garnalen.
Beiden waren tot in de perfectie bereid.
De wijnen zijn goed in balans en redelijk geprijsd.
Het dessert met de geadviseerde dessertwijn waren een goede keuze.
Kortom een aanrader !
Voor een restaurant dat pas 14 maanden bestaat een prestatie om nu al op nummer 1 van de TripAdvisor lijst te staan.
Hulde!

Datum van bezoek: september 2018
31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier heerlijk gegeten. De Thai curry was heel erg lekker, de bediening was aardig en snel! De desserts waren simpel, maar lekker. Voor ons was dit restaurant, samen met Marconi's de nummer 1 van Clifden.

Datum van bezoek: juli 2018
29 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere seafood salade. Gemoedelijke sfeer. Fijne bediening. Seafood platter was ook lekker. Goed advies.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Restaurant Darcy Twelve bekeken, bekeken ook

Clifden, County Galway
Clifden, County Galway

In Restaurant Darcy Twelve geweest? Deel je ervaringen!